nasrin soleimany

nasrin soleimany

یک شرکت خدمات سئو چه کاری انجام می دهد؟

 

وقتی با یک شرکت خدمات سئو همکاری می کنید، می توانید وب سایت خود را در یک نقطه قابل مشاهده و مطلوب در صفحه نتایج موتور جستجو قرار دهید. این شرکت باید گزارش‌های ارائه دهد، به سؤالات شما پاسخ دهد و کارهای زیادی را انجام دهد – اما آیا می‌دانید که یک شرکت سئو واقعاً چه کاری انجام می‌دهد ؟

سئو یک سرمایه گذاری است و یک استراتژی است که زمان می برد. شما باید بدانید که شرکت خدمات سئو  شما چه کاری انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما همیشه می توانند سایت شما را پیدا کنند.

سئو چیست؟

هدف نهایی موتورهای جستجو ارائه نتایج خوب برای کاربران است، بنابراین موتورهای جستجو از الگوریتم‌هایی برای بررسی سایت‌ها استفاده می‌کنند تا بهترین تطابق ممکن را برای جستجوی معین پیدا کنند. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند جذاب کردن یک وب سایت برای موتورهای جستجو است.

محتوای با کیفیت بالا و عناصر بهینه سازی شده یک سایت به افزایش ارزش آن سایت برای موتورهای جستجو و کاربران بالقوه شما کمک می کند. هنگامی که یک موتور جستجو سایتی را شناسایی می کند که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد، به احتمال زیاد آن را در صفحه نتایج برای یک عبارت جستجوی مرتبط نشان می دهد.

اکنون که ما تعاریف اساسی از آنچه را که می خواهیم به آن دست یابیم پوشش دادیم، بیایید به آنچه برای تحقق آن انجام می دهیم بپردازیم.

نظارت بر الگوریتم

الگوریتم ها بخش بزرگی از سئو را تشکیل می دهند، اما نکته این است که اطلاعات زیادی در مورد آنها وجود ندارد. موتورهای جستجو مانند گوگل جزئیات را مخفی نگه می دارند و به ندرت بینشی از عملکرد درونی ارائه می دهند. شرکت‌های باتجربه سئو درباره نحوه پاسخ موتورهای جستجو به سایت‌های مختلف تحقیق می‌کنند تا نحوه عملکرد الگوریتم‌ها را بهتر درک کنند.

هرچه بیشتر در مورد رفتار الگوریتم بیاموزیم، به طور مؤثرتری می توانیم سایت را بهبود بخشیم و مطمئن شویم که در صفحه نتایج گنجانده می شود. این به معنای به روز ماندن با استانداردهای صنعت و آزمایش و اصلاح زیاد است تا مطمئن شوید همه چیز به درستی اجرا می شود.

شروع شدن

قبل از اینکه یک شرکت SEO بتواند یک استراتژی برای کمک به رتبه سایت شما ترسیم کند، باید وضعیت فعلی شما و آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد را درک کند. برخی از سوالاتی که یک SEO می خواهد به آنها پاسخ دهد عبارتند از:

  • عملکرد سایت شما در حال حاضر چگونه است؟
  • کلمات کلیدی مرتبط برای صنعت و تجارت شما چیست؟
  • آیا سایت شما دارای برچسب های عنوان و توضیحات متا منحصر به فردی است؟ آیا سایت شما دارای نشانه گذاری طرحواره است ؟
  • آیا سایت شما کاربرپسند است؟
  • به چه سایت هایی لینک می دهید و چه سایت هایی به سایت شما لینک می دهند؟

پس از یادگیری همه چیز در مورد سایت شما، ما به رقابت نگاه می کنیم. ما باید بدانیم که رقبای شما چه کاری را به درستی انجام می دهند و چه کاری را فراموش می کنند، زیرا این می تواند فرصت هایی را برای درخشش سایت شما ایجاد کند. همچنین انتظارات و استانداردهای خاصی در یک صنعت وجود دارد، و اطمینان از اینکه سایت شما از بهترین شیوه ها استفاده می کند ضروری است.

خدمات سئو

پس از انجام تمام تحقیقات، آژانس سئوی شما یک استراتژی سفارشی برای کمک به رتبه سایت شما ایجاد می کند. این رویکرد به حوزه‌هایی می‌پردازد که برای ایجاد یک وب‌سایت جامع، مؤثر و خوش‌آمد که برای کاربران (و موتورهای جستجو) جذاب باشد، نیاز به بهبود دارند. یک استراتژی احتمالاً یک رویکرد چند وجهی خواهد بود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

تحقیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی شاید شناخته شده ترین جنبه سئو هستند و به یک دلیل خوب - اهمیت دارند. کلمات کلیدی با عبارات جستجویی که مردم احتمالاً استفاده می‌کنند همسو می‌شوند و در موتورهای جستجو به اصل محتوای یک صفحه اشاره می‌کنند.

یک شرکت سئو، تمام کلمات کلیدی ممکن مرتبط با محصولات یا خدمات شما را بررسی می کند و تعیین می کند که رتبه بندی آنها چقدر دشوار خواهد بود. شاید ارزش آن را داشته باشد که آن کلمات دشوار را دنبال کنید، اگر ثابت شود که سودآورترین آنها هستند.

ایجاد محتوا

محتوای با کیفیت با ارائه اطلاعات مفید در مورد محصولات یا خدمات شما، نکات مفید و مرتبط، کاربران را به یک سایت می کشاند. محتوای خوب با تبدیل کاربران به مشتری به تولید فروش کمک می کند و به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما چیزی با ارزش واقعی برای ارائه دارد.

شرکت سئوی شما باید محتوای وب سایت شما را بهینه کند و یک جریان ثابت از محتوای جدید مرتبط با محصولات شما ارائه دهد.

تجربه موبایل

سایت شما باید تجربه خوبی را در هر دستگاهی ارائه دهد، اما بیشتر ترافیک موبایل است. شرکت سئوی شما مطمئن می شود که سایت شما می تواند کاربران تلفن همراه را در خود جای دهد و اطمینان حاصل کند که آنها تجربه مثبتی دارند.

زمان بارگذاری

حتی صبورترین افراد هم اگر زمان زیادی برای بارگذاری یک وب سایت طول بکشد، نمی ماند. تاخیر در سایت یا زمان بارگذاری کند کاربران را از خود دور می کند و موتورهای جستجو متوجه آن خواهند شد. سئوکاران با تجربه می دانند که چگونه می توانند راه حل هایی را پیدا کنند که سرعت سایت شما را افزایش می دهد و باعث می شود آنقدر سریع بارگذاری شود تا مشتریان شما را در سایت نگه دارند.

فراداده

فراداده اساساً داده ای در مورد داده است. این اطلاعات در بک‌اند وب‌سایت‌ها ارائه می‌شود و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بفهمند در یک سایت خاص چه اتفاقی می‌افتد. ابرداده به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت های مناسب را بر اساس یک پرس و جو جستجو کنند، بنابراین استراتژیست های شما از این فرصت استفاده می کنند تا مجموعه شما را برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب تر کنند.

روند در حال انجام

بعد از اینکه استراتژی درست شد و سایت شما بهینه شد، وقت آن است که عجله کنید و منتظر بمانید...

ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج یک استراتژی SEO را مشاهده کنید، اما این بدان معنا نیست که شرکت شما در این مدت کاری انجام نمی دهد. کل فرآیند ادامه دارد. داده ها با تعامل موتورهای جستجو و کاربران با سایت شما جمع آوری می شوند و پس از ورود اولین موج داده ها هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

"نرخ کلیک" و "مدت جلسه" بینش بیشتری در مورد نحوه تعامل کاربران با سایت شما ارائه می دهد و این فرصتی است برای تنظیم دقیق همه چیز برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود.

همیشه جا برای رشد و پیشرفت وجود دارد و همیشه رقیبی وجود دارد که به دنبال سبقت گرفتن از جایگاه شماست. تنظیم و هماهنگی با استراتژی سئوی شما ضروری است.

علاوه بر این، سئو همیشه در حال تغییر است. برخی از جنبه ها نسبتاً ثابت می مانند، اما موتورهای جستجو به طور معمول الگوریتم های خود را به روز می کنند . گاهی اوقات به روز رسانی ها می توانند قابل توجه باشند و مسیر اینترنت را به شدت تغییر دهند، اما بیشتر اوقات، تغییرات جزئی هستند. این به‌روزرسانی‌ها برای کمک به بهبود فرآیند برای ارائه نتایج بهتر طراحی شده‌اند، و به‌روزرسانی‌ها می‌توانند بر نحوه واکنش موتور جستجو به یک سایت تأثیر بگذارند.

یک شرکت با تجربه سئو با به روز رسانی ها به روز می شود و آماده است تا استراتژی شما را بر اساس آن تنظیم کند.

بر آنچه می دانید تمرکز کنید

ایجاد، پیاده سازی و نظارت بر استراتژی سئو زمان بر است، به خصوص اگر تجربه ای در این نوع کار نداشته باشید. یک آژانس سئو می‌تواند همه اینها را انجام دهد، بنابراین می‌توانید روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید و در عین حال مراقب سرنخ‌های جدید وارد شده به سایت بهینه‌شده خود باشید.

 

nasrin soleimany
nasrin soleimany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋