soheil gasco

soheil gasco

تولید کننده انواع گازهای صنعتی و طبی

تهیه گاز صنعتی متان

گاز متان گازی بی رنگ و بدون بو می باشد که فرمول شیمیایی آن CH4 است. با سوختن متان co2 و آب به وجود می آید. بیشتر متان در گاز طبیعی یافت می شود. از متان در تولید L.P.G، الیاف مصنوعی، حشره کش ها، مواد اولیه پلاستیک و غیره استفاده می شود.

بنابراین کارخانه های صنعتی به این گاز نیاز دارند . به دنبال شرکت های تولیدکننده گاز صنعتی هستند تا بتوانند سیلندرهای متان ایمن را خریداری کنند. یکی از این شرکت های تولیدکننده ایرانی سهیل گاز نام دارد که با بیش از 40 سال سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات می باشد.

 

 

گروه صنعتی سهیل گاز با در تولید و توزیع انواع گازهای تک‌ پایه و میکس، گازهای فوق تخصصی در حد  PPM وPPB   صنعتی،  طبی، آزمایشگاهی، کالیبراسیون، لیزر و همچنین حمل میعانات فوق سرد (O2,N2,AR,CO2, …) با ناوگانی مجهز و عظیم شامل انواع سمی تریلر، ایزو تانک، کرایوژنیک تانک و بهرهگیری از نیروهای فوق متخصص و پرتوان در زمینه های گوناگون در حال ارائه سرویس به مجموعه های مختلف در اقصی نقاط ایران عزیز می‌باشد.گروه صنعتی سهیل گاز باپشت کار فراوان و انجام تعهد صادقانه موفق به اخذ Certificate از منابع مختلف جهانی شده است.

شما می توانید برای خرید گاز متان با شماره ی 02832884087 تماس بگیرید. شرکت سهیل گاز با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تهیه و تولید کپسول های گاز متان و همچنین تهیه و تامین ابزارآلات و تجهیزات آن اقدام به صادرات و تحویل انواع کپسول های متان نموده است و با کمک تجربه و دانش کارکنان خود توانست در زمینه سیلندرهای گاز متان  به عنوان یکی از بهترین ها مطرح گردد.

برای جلوگیری از مشکلات پیش آمده مانند خفگی و اشتعال شما باید از جای مطمئنی خرید کنید تا سیلندرهای سالم و معتبری به شما تحویل دهند و ایمنی محل نگهداری آنها را برایتان فراهم کنند و به شما توضیح دهند.

 

 

 

 

soheil gasco
soheil gasco تولید کننده انواع گازهای صنعتی و طبی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋