social.haghgostar

social.haghgostar

وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل ملک شرق تهران کیست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل ملک و وظایف وکیل ملک و همچنین معرفی بهترین وکیل ملکی شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل ملک شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل ملک کیست؟ وظایف وکیل ملکی چیست؟

وکلای پایه یک دادگستری پس از اخذ پروانه وکالت مجوز دفاع در هرگونه دعوایی را دارند. اما با توجه به گستردگی مباحث حقوقی و انواع مختلف دعاوی معمولا هر وکیل در یک شاخه از این امور به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. یکی از دعاوی رایج و پر پرونده در حال حاضر دعاوی ملکی است. در این دعاوی به علت پیچیدگی و گستردگی مباحث، وکیل باید از دانش و آگاهی کافی از قوانین مربوط به امور ملکی و رویه‌های قضایی و آرا وحدت رویه در این موارد برخوردار باشد. هرقدر وکیل تجربه و دانش بیشتری در این امور داشته باشد می‌تواند مشاوره مفیدتری ارائه دهد.

شیوه طرح دعوا و نوع دفاع و ارائه مدارک در مراحل مختلف در دعاوی ملکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین هر قدر در انتخاب وکیل با تحربه و وکیل متخصص وسواس بیشتری به خرج بدهید احتمال موفقیت شما در پرونده بالاتر خواهد رفت. معمولا پرونده‌های مربوط به املاک پروسه زمانی طولانی دارند. وکیل متخصص ملکی می‌تواند در زمان مناسب با ارائه مستندات و مدارک مربوطه روند پیشرفت پرونده را تسریع نماید.

جهت ارتباط با بهترین وکیل ملکی شرق تهران با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

بهترین وکیل ملکی تهران شماره وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی تهران شماره وکیل ملکی در تهران (2)

انواع دعاوی ملکی

از انواع دعاوی ملکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خلع ید : دعوای خلع ید هنگامی مطرح می گردد که شخصی بطور غیرقانونی در مال غیرمنقول دیگری تصرف نماید و صاحب مال بخواهد مال خود را از دست متصرف خارج کند. برای مشورت در این موضوع بهتر است با وکیل ملکی تماس بگیرید.

الزام به تسلیم سند رسمی: در صورتی که فروشنده با میل خود به هر بهانه‌ای اقدام به تنظیم سند رسمی نکند خریدار میتواند الزام وی را به تنظیم سند رسمی از محاکم بخواهد. به این دعوا و خواسته اصطلاحاً دعوای الزام به تنظیم سند رسمی گفته می‌شود.

افراز املاک مشاع: افراز در حقوق به معنای تفکیک سهم شرکا در ملک است که یا شرکا با تراضی و توافق یکدیگر این کار را انجام می‌دهند و یا از دادگاه، اجبار شرکای دیگر را به تقسیم ملک می‌خواهند. در واقع با افراز ملک ، سهم هر یک از شرکا به شکل مستقل از سهم هر شریک یکدیگر به او اعطا می شود.

تصرف عدوانی: عبارت است از ادعای متصرف سابق مبنی بر اینکه دیگری بدون رضایت او مال غیرمنقول را از تصرف وی خارج کرده و اعاده تصرف خود را نسبت به آن مال درخواست می‌کند.

مطالبه اجرت المثل ایام تصرف: زمانی که موعد قرارداد اجاره پایان می یابد، عقد اجاره نیز پایان می پذیرد، اگر پس از انقضای مدت مذکور، مستاجر همچنان مورد اجاره را در تصرف خود داشته و از تخلیه امتناع نماید، در این صورت موجر می تواند اجرت المثل ایام تصرف را مطالبه نماید.

و موارد دیگری همچون ابطال قرارداد اجاره، ممانعت از حق و مزاحمت، کلاهبرداری راجع‌به املاک ، جعل سند ، تایید فسخ معامله ، فروش مال غیر ، طرح دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه، اخذ پایان کار و …

جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره حقوقی تهران از بهترین وکیل ملکی تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

شماره بهترین وکیل ملکی تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل ملکی تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل ملک تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل ملک تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

social.haghgostar
social.haghgostar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋