smnhabdizadeh

smnhabdizadeh

آیفون تصویری سیماران

دربازکن تصویری یا در اصطلاح آیفون تصویری ، ابزاری جهت شناسایی افراد مراجعه کننده به محل شما است. آیفون تصویری سیماران که زیر مجموعه شرکت الکترونیک سیماران است و با قدمت 50 ساله در این صنعت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دربازکن تصویری در ایران است.

در بیش از 20 سال تجربه سیماران در تولید آیفون تصویری این شرکت توانسته با استفاده از بهترین متریال ها و تکنولوژی های روز دنیا بهترین محصول را روانه بازار نماید.

در کنار کیفیت بالا توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری سیماران را به یکی از مطمئن ترین دربازکن های تصویری موجود در بازار تبدیل نموده است.

در ادامه با فروشگاه دورفون برای بررسی آیفون تصویری سیماران همراه باشید.

آیفون تصویری سیماران با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی ،محصولات خود را آپدیت می نماید. به طور مثال دربازکن تصویری سیماران مدل HS78mw یکی از پیشرفته ترین محصولات شرکت سیماران است که با قابلیت ارتباط با تلفن همراه در میان سایر رقبای آیفون تصویری موجود در بازار نیز خود را متمایز نموده است.

انواع مانیتور های دربازکن  تصویری سیماران

مدل های با حافظه:

  • دربازکن تصویری مدل HS-43TK M
  • دربازکن تصویری مدل HS-46TKM
  • دربازکن تصویری مدل HS43TKMWIF
  • دربازکن تصویری مدل HS-72M
  • دربازکن تصویری مدل HS-78M
  • دربازکن تصویری مدل HS-78MWIFI

مدل های بدون حافظه:

و مانیتور آیفون تصویری بدون حافظه در 5 مدل مختلف عبارتند از:

  • آیفون دربازکن مدل HS-43
  • آیفون دربازکن مدل HS-43FL
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • آیفون تصویری مدل  HS-43TK
  • دربازکن تصویری مدلHS-72TK

انواع مدل های پنل آیفون تصویری سیماران

سیماران در پنل های تصویری خود نیز تنوع بع خرج داده است و از 3 طراحی برای آن ها استفاده کرده است.

مدل فوژان که از قدیمی ترین طرح های پنل آیفون تصویری سیماران است.

مدل فراز که از طراحی آیفون تصویری کوماکس اصل کره الهام گرفته است.

مدل فرداد که دارای طراحی اختصاصی خود سیماران است و جدید ترین مدل پنل تصویری است.

امکانات ایفون های تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان امکانات مختلفی را در محصولات خود قرار داده است.

محصولات با حافظه سیماران همگی دارای قابلیت ذخیره عکس و فیلم و ارتباط داخلی هستند ، همنین قابلیت ارتباط بین واحد ها و باز کردن درب پارکینگ و ارتباط با دو پنل نیز در این محصولات قرار دارد.

علاوه بر این امکانات در مدل های آیفون تصویری وای فای دار سیماران نیز امکان اتصال دربازکن تصویری به تلفن همراه و انتقال تصویر و صوت به موبایل فراهم است.

در مدل های بدون حافظه آیفون تصویری سیماران نیز برخی قابلیت ها لحاظ شده است. به طور مثال امکان ارتباط با دوپنل تصویری در محصولات بدون حافظه سیماران قرار داده شده است.

پنل های تصویری سیماران نیز از امکاناتی استفاده می کنند ، مانند قابلیت کارتخوان که با این امکان شما می توانید بدون استفاده از کلید درب ورودی را فقط با یک تگ باز نمایید و وارد منزل شوید.

کیفیت محصولات دربازکن تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران به واسطه استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، محصولات با کیفیت تولید و راوانه بازار می کند صفحه نمایش این برند طبق اعلام کارخانه ساخت کره جنوبی هستند و دوربین پنل ها نیز ساخت سونی است.

در عمل نیز به گواه مصرف کنندگان سیماران از نظر تصویر و صدا و دوام محصولات کیفیت بالایی دارد.

فروش اینترنتی آیفون تصویری سیماران

شما عزیزان علاوه بر امکان مشاهده قیمت های آیفون تصویری سیماران در سایت دورفون می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با توجه به ارائه لیست قیمت متحد برای محصولات دربازکن سیماران در فروشگاه دورفون با تخفیف ویژه خرید کنید. فروشگاه دورفون نماینده رسمی آیفون تصویری سیماران است که اکنون به صورت رایگان این محصولات را به تمامی نقاط ایران ارسال می نماید. به علاوه می توانید فروشگاه دورفون جهت سهولت خرید شما پیکج های آماده را برای شما قرار داده است.

پکیج آیفون تصویری یک واحدی سیماران HS-43

تنوع در خرید آیفون تصویری سیماران

یکی از بزرگترین نقاط قوت آیفون تصویری سیماران تولید تنوع بالای محصولات است که باعث می شود تا سختگیرانه ترین سلیقه ها نیز بتوانند محصولی مناسب خود انتخاب نمایند.

تنوع در مدل های مانیتور ها و پنل های تصویری با قابلیت ها و امکانات مختلف از ویژگی های دربازکن تصویری سیماران است.

شاید به جرات بتوان Simaran را نمونه‌ی یک تجارت موفق در صنعت آیفون‌های تصویری دانست. این شرکت در ابتدا از تکنولوژی و طرح‌بندی دربازکن تصویری کوماکس الهام می‌گرفت، اما اکنون با دادن فرصت بیشتری به مهندسین طراح خود، محصولات آیفون تصویری منحصر به فرد خود را تولید می‌کند. تنوع بسیار بالای این آیفون‌ها به حدی رسیده است که به راحتی می‌توانند به نیازهای تمامی مشتریان در هر زمینه پاسخ دهند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین آیفون تصویری سیماران و ویژگی‌های برجسته آن می‌پردازیم:

مانیتور 7 اینچ با حافظه سیماران نقره ای رنگ

گارانتی محصولات سیماران

30 ماه گارانتی برای محصولات آیفون تصویری سیماران در نظر گرفته شده است در طول این مدت هرگونه ایراد در محصولات با تعویض قطعه معیوب رفع می گردد و پس از اتمام دوره گارانتی نیز تعمیر محصولات با قیمت کمتری صورت می پذیرد.

آیفون تصویری ساده و پر فروش سیماران

کمپانی‌های سازنده آیفون‌های تصویری در دسته‌بندی محصولات اقتصادی خود، برای جلب مشتریان به سوی خود از روش‌هایی استفاده می‌کنند و هر کدام سعی دارند با راهبردهای خاص خود، به مشتریان جذابیت بیشتری ارائه دهند. مهمترین فاکتور در انتخاب این دسته‌بندی قیمت مناسب است و در صورتی که شرکتی در این بازار با قیمتی مناسب علاوه بر آن ویژگی‌های بیشتری در محصولات خود ارائه دهد، موفق خواهد بود.

مدل‌های آیفون تصویری سیماران شامل Hs-43، Hs-43FL و Hs-35FL هستند. این مدل‌ها در بازه قیمتی متنوعی عرضه می‌شوند که دارای صفحه نمایش از 3.5 تا 4.3 اینچ هستند. بجز صفحه نمایش رنگی و امکان شخصی‌سازی نور، رنگ و کنتراست، امکانات دیگری را برای این محصولات در نظر نگرفته‌اند و این ویژگی‌ها را جزو پایه‌ای‌ترین ویژگی‌های آیفون تصویری خود قرار داده‌اند.

آیفون تصویری با حافظه میان قیمت

در سال‌های اخیر، علاقه به استفاده از آیفون‌هایی با ویژگی‌هایی مانند حافظه فراوان و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته، افزایش یافته است. بسیاری از شرکت‌ها قادر به تولید این نوع از دستگاه‌های بازکن تصویری در ردهٔ قیمت میانی هستند. ردهٔ قیمت میانی به معنای داشتن قیمتی کمتر از مدل‌های لوکس و گران و بیشتر از مدل‌های اقتصادی است.

شرکت سیماران، در این رده، چندین مدل از درب‌های بازکن برای عکسبرداری تولید کرده است. این مدل‌ها شامل Hs-43/m200، Hs43-m100T، hs-43FL-m100 و Hs-43-m100/Wifi هستند. تمامی این مدل‌ها دارای حافظه‌ای برای ذخیره عکس‌ها هستند. برخی از این مدل‌ها امکان اضافه کردن کارت حافظه را دارند تا فضای عکس و فیلمبرداری را افزایش دهند و همچنین دارای قابلیت ارتباط داخلی و Wi-Fi هستند. همچنین، این درب‌های بازکن به دو صورت با حافظه و بدون حافظه نیز موجود هستند.

تمام مدل‌های اشاره شده دارای یک سیستم خروجی مستقل برای باز کردن درب پارکینگ می‌باشند. این سیستم به صورت جداگانه قابل استفاده است و نیازی به استفاده از ریموت مالک خانه ندارد. این ویژگی، که در حال حاضر با استقبال فراوانی روبرو شده است، این امکان را به ما می‌دهد که درب پارکینگ را به طور مستقل از درب ورودی باز و ببندیم.

علاوه بر این، بسیاری از دستگاه‌های مشابه در ردهٔ قیمت متوسط از تکنولوژی کلید لمسی استفاده کرده‌اند. این انتخاب باعث شده که آیفون‌های تصویری این شرکت ظاهری مدرن و زیبا داشته باشند، همچنین برخلاف بسیاری از رقبا، به قیمت مناسبی عرضه شوند.

گارانتی آیفون تصویری سیماران

تمامی محصولات تصویری دربازکن ساخت این مجموعه با گارانتی روانه بازار شده‌اند. گارانتی که در پشت محصولات ذکر شده است، تمامی مشکلاتی که در طول دوره گارانتی به وجود می‌آیند را پوشش می‌دهد. برای خرید آیفون تصویری سیماران، بهتر است از نمایندگی‌های مجاز این شرکت خرید کنید تا نصاب آیفون سیماران نصب آیفون تصویری را انجام داده و هیچ مشکلی در زمان گارانتی بوجود نیاید.

پنل آیفون تصویری ساده و کدینگ سیماران

شرکت سیماران تلاش کرده است تا محصولات خود را با تکمیل پنل آیفون تصویری و صفحه دم دری ویژه بهبود بخشد. شما می توانید از پنل های ساخته شده توسط این شرکت برای مانیتور آیفون تصویری رنگی سیماران استفاده کنید. همچنین، امکان استفاده از پنل دم دری سوزوکی و زنگ آیفون کوماکس نیز برای محصولات سیماران وجود دارد.

سیماران دو مدل آیفون تصویری با دو نوع سیم کشی متفاوت تولید کرده است. یکی از این مدل‌ها، نوع ساده آیفون است که علاوه بر راحتی استفاده، نیاز به سوئیچر دارد. اما در سیستم‌های کدینگ دربازکن تصویری سیماران، به جای سوئیچر، از دیکودر10000 / 12734پیش‌نمایشvisibility

arrow_backادامه استفاده می‌شود. برای هر چهار واحد، یک قطعه دیکودر سیماران باید استفاده شود.

یکی از پنل‌های دم دری معروف سیماران، مدل فوژان است که در دو نوع ساده و کارتخوان موجود است. شما می توانید تعداد واحدهای ساختمان خود را انتخاب کنید و یا از بین پنل‌های مختلف، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. تفاوت قیمت پنل کارتخوان و ساده فقط در وجود یک قطعه است که با استفاده از یک کارت، امکان باز کردن درب را می‌دهد. با نزدیک کردن کارت به ماژول پنل، درب قابل باز شدن است.

smnhabdizadeh
smnhabdizadeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋