sitetamirat5

sitetamirat5

رفع ایراد یکسره کار کردن جاروبرقی بوش

دیگر مشکلی که ممکن است در هنگام بهره‌برداری شما را به تعمیر جاروبرقی بوش نیازمند کند، یکسره شدن جاروبرقی است. یکسره کار کردن یعنی دکمه روشن و خاموش یا همان پاور دستگاه کار نکند و برای خاموش کردن دستگاه مجبور باشید آن را از برق بکشید.

معمولاً ایراد یکسره شدن جاروبرقی به دلیل خرابی سیستم قطع و وصل رخ می دهد. با این حال دستگاه باید بررسی شود تا به خاطر دلیل ثانویه ای نباشد.

تعمیر جاروبرقی بوش به دلیل مشکل عدم مکش
گاهی نیز درخواست تعمیر جاروبرقی بوش به خاطر عدم مکش دستگاه است. اگر مکش جاروبرقی شما کاهش یافته باید کیسه و فیلترها را بررسی کنید.

فیلترهای خاک گرفته می تواند مکش جاروبرقی را کاهش دهد. برای این کار یا فیلترها را عوض کنید یا آنها را به خوبی در فضای باز بتکانید. همچنین خرطومی و تلسکوپی دستگاه را بررسی کنید تا توده ای درون آن گیر نکرده باشد. برای این کار کل لوله خرطومی، حتی قسمت برس چرخشی جاروبرقی را بررسی کنید.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که وجود سوراخ یا پارگی در خرطومی جاروبرقی شما به طور چشم گیری می تواند قدرت مکش دستگاه را کاهش دهد.

عیب یابی برد و تعمیر جاروبرقی بوش
علاوه بر موارد بالا خرابی برد یکی از اشکالاتی است که جاروبرقی می تواند با آن مواجه شود. این بردها از قطعات و مدارهای الکتریکی متنوعی تشکیل شده اند و کارکرد موتور و مکش آن را مدیریت می کنند. هر اشکالی که در فرآیند مکش و اجزای آن از خرطومی گرفته تا برس جاروبرقی می تواند به برد نیز ارتباط پیدا کند.

برد جاروبرقی به نسبت سایر لوازم خانگی همچون لباسشویی و تلویزیون، ساختار ساده تری دارد. با این حال اگر خرابی دستگاه شما به دلیل برد باشد، در خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در یدک تعمیر، قطعات آسیب دیده با انواع استاندارد جایگزین می شود.

تعمیر جاروبرقی بوش به دلیل مشکل عدم مکش

دلیل بوی سوختگی جاروبرقی بوش
دست آخر اینکه بوی سوختگی جاروبرقی می تواند نشانه ای از خرابی موتور، داغ شدن دستگاه، عدم گردش هوا در بدنه و مواردی از این دست باشد. در صورت استشمام بوی سوختگی جارو را خاموش کنید تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود؛ علت بوی سوختگی می تواند شامل موارد زیر باشد:

سیم کشی: ظاهر سیم را بررسی کنید، با این حال احتمال آسیب به سیم کشی داخلی دستگاه نیز وجود دارد که باید توسط متخصص تعمیر جاروبرقی بوش بررسی شود.
نیم سوز شدن موتور: یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی، خرابی و نیم سوز شدن موتور است.
خرابی برد: در جاروبرقی های دارای برد، بوی سوختگی می تواند نشان دهنده در آستانه خرابی بودن برد باشد.
فیلترها: مسدود شدن فیلتر یا پر شدن کیسه نیز دیگر علت بوی سوختگی است زیرا جلوی گردش هوای درون جاروبرقی گرفته می شود.
توصیه می شود اگر فیلترها کثیف یا کیسه بیش از حد پر شده است، آن ها را تمیز یا تعویض کنید تا فشار کمتری بر موتور وارد شود.

 

https://www.tamiratsite.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-bosch/

sitetamirat5
sitetamirat5

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋