sitesazz961026

sitesazz961026

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اگر می‌خواهید یک سایت موفق داشته باشید همین حالا سئوسازی سایت را آغاز کنید!

مروزه داشتن سایت به یکی از الزامات تمامی کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع آنلاین سازی کسب و کار مساله بسیار مهمی است ولی افرادی تصور می‌کنند داشتن پیج اینستاگرام به تنهایی کافی است. در صورتیکه باید بگوییم درست است که دسترسی به اینستاگرام راحت تر است ولی همچنان غول اینترنت گوگل است و حالاحالاها باقی خواهد ماند. از رو پیشنهاد می‌کنیم که از طراحی سایت به هیچ وجه غافل نشوید. پس از طراحی سایت نوبت به سئوسازی سایت می‌رسد. همانطور که می‌دانید تمامی صاحبین سایت ها انتظار دارند سایت آنها در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل در رتبه یک قرار گیرد ولی معمولا افراد اطلاع ندارند که برای حضور در نتایج برتر باید سئوسازی انجام دهند. در این آموزش در رابطه با سئو و انواع آن صحبت خواهید نمود از شما دعوت می‌کنیم با سایت ساز زرین همراه باشید.

سئو چیست؟

سئو و یا seo  که همان مخفف search engine optimization  است به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. یعنی اینکه باید تکنیک‌هایی انجام و استاندارهایی پیاده‌سازی شوند تا سایت بهینه شود و در نتایج ظاهر  شود.

انواع سئو :

سئو داخلی :

سئو داخلی یا سئو درون صفحه و یا همان onpage seo به تمامی تکنیک‌ها و مواردی گفته می‌شود که  در داخل سایت انجام می‌شود تا محتوای سایت برای موتورهای جستجو بهینه شود.

سئو خارجی :

سئو خارجی یا برون صفحه و یا همان offpage seo به تکنیک‌ها و مراحل و مواردی گفته می‌شود که در خارج سایت انجام می‌شود تا قدرت بیشتری به سایت شما منتقل شود و بتوان ترافیک بیشتری به سایت جذب نمود.

سئو تکنیکال:

به تمامی موارد فنی از جمله نقشه های سایت و هاست و سرعت  و رفع خطاهایی که موجب می‌شود سایت از نظر فنی ارتقاء یابد سئو تکنیکال گفته می‌شود.

جهت مطالعه ادامه مقاله وارد لینک منبع شوید:

https://www.aryanews.com/News/20210923112317359/

sitesazz961026
sitesazz961026

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋