آکادمی آینده

آکادمی آینده

آموزش ارز دیجیتال از صفر تا 100

عباس آقا مردی میانسال و پدر خانواده است. او یک پسر دبیرستانی و یک دختر دم بخت دارد و در یک خانه مستاجری زندگی می‌کند. عباس آقا به تازگی بازنشسته شده و با کمترشدن حجم کار، تصمیم گرفته است کار جدیدی را شروع کند. اما سن بالا به او اجازه شروع انجام هرکاری را نمی‌دهد. از یک طرف دوست دارد پس از بازنشستگی وقت بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند. بنابراین به دنبال شغلی پاره وقت است که زمان کاری دست خودش باشد و همچنین درآمد مناسبی هم داشته باشد.

او چند مورد از کارهایی که می‌توانست انجام دهد را لیست کرد تا از میان آنها بهترینشان را انتخاب کند. در این لیست شغل های فراوانی از جمله راننده تاکسی اینترنتی، آموزش خصوصی، مشاور املاک و... بود اما هیچکدام از آنها باب میل عباس آقای قصه ما نبود. تا اینکه در جلسه اولیا مربیانی که برای پسرش برگزار شده بود، از صحبت‌های حسن آقا، همکار قدیمی‌اش متوجه شد که او در بازارهای مالی فعالیت می‌کند و به تازگی هم خودرو جدیدی برای خودش خریده است. اما یادش می‌آید که درسال های گذشته بسیاری از آشنایان و دور و بری های عباس آقا ضررهای بسیار زیادی از بازار بورس ایران کرده بودند. همین مورد باعث شده بود نگاهی بسیار منفی به این مسائل داشته باشد.

ابتدا فکر کرد شاید این بازار هم ضرر داشته باشد و بهتر است اصلا پیگیر آن نشود اما در نهایت تصمیم گرفت شانس دیگری به آن بدهد. بنابراین شروع کرد به پرس و جوی بیشتر و همچنین نظر حسن آقا را هم درمورد بازارهای مالی بپرسد. آیا همیشه بازارهای مالی انتهای تلخی دارند یا می‌شود از ضررها جلوگیری کرد؟

حسن آقا گفت " همه بازارهای مالی رشد و ریزش خودشون رو دارن و نمیشه گفت که همیشه میریزن یا همیشه سود می‌کنن. این مهم‌ترین نکته توی بازارهای مالی هستش. اما اگه بتونی بطور اصولی و درست وارد هر بازاری بشی، احتمال سود کردنت چند برابر میشه. چون میتونی با بررسی شرایط فاندامنتال و تکنیکال هر نمودار، احتمال رشد و ریزش رو پیداکنی."

بعضی از کلماتی که استفاده شد، برای عباس آقا عجیب و نامفهوم بود. تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال چیه؟ فیوچرز و اسپات چه معنی داره؟ اما در حرف‌های حسن آقا یک نکته متوجه شد. سود و ضرر در بازارهای مالی به شانسی و تصادف ربطی ندارد. شناخت بازارهای مالی نیاز به آموزش صحیح دارد و اینگونه می‌توان به سود رسید. بنابراین ابتدا تصمیم گرفت انواع بازارهای مالی را بشناسد و سپس شروع به یادگیری کند.

آکادمی آینده با برگزاری دوره های جامع و صفرتا صد بازارهای مالی جهانی (ارزهای دیجیتال و فارکس) قصد دارد تا تمامی علاقمندان به بازارهای مالی را به معامله گرانی حرفه‌ای تبدیل کند. اهمیتی ندارد که به تازگی اقدام به یادگیری کرده‌اید یا اطلاعات از پیش دارید؛ چرا که این دوره‌ها در هرصورت برای شما مفید و سودمند می‌باشد. درصورتی که هنوز برای شروع تردید دارید، می‌توانید به وبسایت آکادمی آینده با نشانی https://academyayandeh.ir/ مراجعه کنید و اطلاعات بیشتر برای کلاس آموزش ارز دیجیتال و همچنین دوره های آموزش فارکس حاصل کنید.

آکادمی آینده
آکادمی آینده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋