sirdeduspe

sirdeduspe

کاملترین آموزش قالب وودمارت

امروز با شما هستیم تا بهترین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی دنیا را معرفی کنیم که در قالب و اپلیکیشن فروشگاهی Woodmart Plus به شما معرفی خواهیم کرد، مدلی که در کمتر از 8 سال حضور خود توانست رکورد فروش را بشکند. در هلدینگ چین و این میزان فروش و موفقیت به خودی خود نشان دهنده محبوبیت بی نظیر و کیفیت حرفه ای این محصول می باشد که این رکورد قبل از هر چیز به لطف خداوند و رحمت او علاوه بر حمایت کاربران ما بوده است. و اعتماد به محصول و البته کیفیت بالای محصول و به روز رسانی های سفارشی توسعه وردپرس سعی کردیم بهترین ها را ارائه دهیم.

از بین این 10 فروشگاه اینترنتی برتر تا کنون 3 دمو دیجی کالا، موتان رو و وردپرس انجام شده است و سعی می کنیم هر روز تمامی موارد را تکمیل کنیم. لازم به ذکر است که دامنه تیم ما برای این قالب به اینجا ختم نمی شود. زیرا رونمایی از قالب وودمارت را در اولویت خود قرار داده ایم که به زودی توسط تیم ما به طور کامل پیاده سازی خواهد شد. شایان ذکر است تمامی مشتریانی که در حال حاضر قالب را خریداری می کنند پس از ارسال به صورت رایگان اپلیکیشن در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از نکات قابل تامل در مورد این قالب وردپرس 25 دموی قالب فارسی است که برای تمامی خریداران قابل استفاده است.

تقریبا 4 ماه از حضور مدل Woodmart Plus در تیم چینی مناسب می گذرد و در این مدت این قالب وردپرس توانست 2000 فروش موفق به دست آورد که بدون رقیب بدون برنامه ریزی مناسب امکان پذیر نبود.

در این مدت مشتریان وفاداری داشته ایم که با توجه به کیفیت مدل دریافتی و پشتیبانی آن ها چندین بار وودمارت را خریداری کرده اند و از همین جا از آنها تشکر می کنیم زیرا بدون شک این سهم موفقیت در وهله اول به لطف بود. به خدا و دفعه بعد به لطف کاربران. وفادار بودیم...

ما همچنین سعی کردیم کیفیت مناسبی را برای تیم بزرگ راست چین و مشتریان ویژه خود ارائه دهیم و همیشه در کنار آپدیت اصلی قالب سعی کردیم به روزرسانی های اضافی مطابق با خواسته کاربران خود انجام دهیم تا با لطف خداوند به بالاترین کیفیت دست یابد. اقداماتی در این راستا انجام شده و مواردی در حال انجام است که به اطلاع کاربران عزیز می رساند

به روز رسانی سفارشی توسعه وردپرس در قالب woodmart

دیجی کالا شو به مجموعه وودمارت اضافه شد

اضافه کردن 10 نمایش فارسی به مجموعه Woodmart

10 نمایش فارسی دیگر به مجموعه Woodmart اضافه شده است

پیشنهاد گوشت گوسفندی به مجموعه Woodmart اضافه شد

اسلاید شگفت انگیز DJ Kala به مجموعه Woodmart اضافه شده است

ارائه محصولات را بهبود بخشید

اضافه کردن فونت های مجاز معروف به ارزش بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان ایران بلا، ایران بلا، دست نویس، ایران یکان 3، نسخه حرفه ای دانا، فونت Avene، فونت word، فونت محبوبا مهرآور، فونت اسمبلی، فونت ایران شارپ (روی نام فونت کلیک کنید دکمه برای مشاهده مجوزها) - ارزش فونت ها بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان است اما قیمت نهایی با تخفیف از سایت مرجع خوشنویسی ایران و با هزینه کمتر در نظر گرفته شد.

تغییر فونت را از طریق پنل تنظیمات بر اساس ترجیحات کاربران سفارشی کنید

سفارشی کردن برگه محصول Woodmart

ثبت نام، ورود به سیستم، حساب کاربری و برگه های "BR" را سفارشی کنید.

سفارشی کردن برچسب های خرید (فروشندگان)

بهینه سازی نمایشگر موتون

باز کردن 3 دمو دیگر از مجموعه مدل دمو Woodmart

باز کردن 2 دموی دیگر از مجموعه Woodmart

نسخه ی نمایشی توسعه وردپرس اضافه شد (دمو اختصاص داده شده به گروه Woodmart)

یک صفحه نمایش کشویی جدید خیره کننده با طراحی، حالت و نمای جدید در نسخه نمایشی توسعه وردپرس سفارشی اضافه شده است

بهینه سازی سفارشی برای توسعه وردپرس

رفع مشکل پاسخ در نسخه ی نمایشی توسعه وردپرس

آموزش قالب Woodmart کاملا فارسی و اختصاصی به توسعه وردپرس (ساخت)

از اپلیکیشن فوق حرفه ای و کاملا انحصاری Woodmart رونمایی شد

و بسیاری جزئیات دیگر...

 

sirdeduspe
sirdeduspe

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋