sinaseo

sinaseo

instagram: sina_kiaaan

آرایشگاه داماد در منزل (آرایش داماد در منزل)

روز عروسی و ازدواج از آن روزهای خاطره انگیزی است که باید برای آن، سنگ تمام بگذارید. تصاویری که در این روز ثبت می کنید، شما را به یاد بهترین و زیباترین لحظات زندگی تان می‌اندازد. بنابراین بهتر است با یک آرایش حرفه ای و فوق العاده در این تصاویر خوش بدرخشید.

برای رسیدن به این هدف در وهله اول باید یک آرایشگاه خوب و کاربلد را انتخاب کنید. چرا که شما قرار است حداقل چندین ساعت را با آرایش صورت بگذرانید. علاوه بر این گریم چهره آقایان باید به نحوی باشد که از جذابیت و نچرال بودن چهره آن ها، کم نکند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه آرایش داماد، آشنا شوید.

 

آشنایی با مراحل مختلف گریم و آرایش داماد

قبل از اینکه به سراغ مراحل انجام آرایش چهره آقایان برویم؛ این مورد را ذکر کنیم که آرایش آقایان برای مراسمات مهم نباید همانند آرایش چهره خانم ها باشد، بلکه باید طبیعی بودن چهره آقایان کاملا حفظ گردد. در حقیقت آرایش داماد باید به صورتی باشد که هر کسی نتواند در نگاه اول متوجه آن بشود.

آنچه که در گریم چهره و متعادل سازی صورت اهمیت دارد، یکدست کردن رنگ های صورت و هماهنگی آن با اجزای مختلف صورت است. به عنوان مثال، خیلی از آقایان در نواحی زیر چشم سیاهی و کبودی قابل توجهی دارند که حتماً باید با بهترین متریال، پوشش داده شود.

همچنین بخوانید: خدمات ماساژ در منزل

به طور کلی مراحل مختلف مربوط به گریم و آرایش داماد شامل موارد زیر می شود:

پاکسازی منافذ پوست

پوست صورت همواره در معرض آلودگی های مختلف بوده و حتما باید قبل از انجام گریم یا آرایش، از تمامی آلودگی ها پاک شود. برای این کار پاک کننده های مناسبی وجود دارد که می توان از آن ها، استفاده کرد. پاک کننده ها معمولاً در فرمولاسیون خود ویتامین های مورد نیاز پوست را هم دارند.

اگر پاکسازی پوست به درستی صورت بگیرد، پوست به صورت عمقی تمیز شده و آماده یک گریم حرفه ای می شود. معمولا آرایشگاه های مختلف از محصولات متنوعی برای این کار استفاده می کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای انجام گریم به آرایشگاه های معتبر مراجعه کنید تا این اطمینان را داشته باشید که از محصولات باکیفیتی برای پوستتان استفاده می کنند.

اصلاح و مرتب سازی موها

این مورد شامل موهای سر، ریش و سبیل و ابروها می شود. زمانی که موها به خوبی پیرایش شوند، وقت آن رسیده است که به متعادل سازی چهره را آغاز کنید. در دنیای مدلینگ معمولاً هر روز شاهد مدل های به روزی در این زمینه هستیم. ممکن است شما به عنوان داماد درخواست اجرای آخرین و به روزترین مدل ها را برای مراسم ازدواج‌تان داشته باشید. یک آرایشگر حرفه ای باید به تمامی مدل های کوتاهی و پیرایش تسلط کافی داشته و بتواند مدل درخواستی شما را به بهترین شکل، اجرا کند.

مرطوب کردن پوست

برای اینکه گریم چهره داماد حرفه ‌ای و زیبا به نظر برسد، حتما باید پس از پاکسازی پوست را به اندازه کافی مرطوب کنید. مرطوب کننده های مختلفی به این منظور وجود دارد که می توانید از نمونه های باکیفیت و مرغوب آن، استفاده ‌کنید.

متعادل سازی چهره

به جرات می توان گفت مهمترین مرحله در آرایش داماد، متعادل سازی چهره و یکنواخت کردن پوست است. برای این کار می توان از کرم پودرهای متناسب با تناژ رنگی پوست، کمک گرفت. این مورد را فراموش نکنید که برای چهره هایی با رنگ پوست گندمی و سبزه هرگز از کرم پودرهای بسیار روشن استفاده نکنید، چرا که حالت غیرطبیعی و مصنوعی به چهره می دهد.

مزیتی که در متعادل سازی چهره وجود دارد این است که با استفاده از آن عیوب چهره را می توان تا حد قابل توجهی، کمرنگ کرد. با چنین ترفندهایی می توان زاویه مربوط به بینی، چانه و فک را بیش از حالت معمول، نمایش داد. این موضوع روی جذابیت چهره آقایان تاثیر بسیار مثبتی دارد.

 

آرایشگاه داماد در منزل

شاید برایتان جذاب باشد که بتوانید در روز ازدواجتان با خیال راحت در منزل بمانید و به بهترین شکل ممکن، گریم شوید. این امکان در آرایشگاه تیپ چین به راحتی فراهم شده است. به نحوی که این کار می ‌تواند در زمان شما تا حد قابل توجهی، صرفه‌ جویی کند.

برای این کار کافیست از آرایشگاه تیپ چین درخواست یک گریمور حرفه ای را داشته باشید. البته که آرایشگاه های زیادی کار پیرایش و گریم چهره داماد را انجام می دهند اما شما باید با تحقیق و بررسی یکی از بهترین آرایشگاه ها را انتخاب کنید.

به این منظور توصیه می کنیم از نزدیک با آرایشگران صحبت کرده و نمونه کارهای انجام شده توسط آنان را مشاهده کنید. این موضوع را در نظر داشته باشید که فرصت شما در روز عروسی‌تان بسیار کوتاه است و نمی توانید ریسک مراجعه به یک آرایشگاه تازه تاسیس را بپذیرید.

زمانی که خدمات مربوط به آرایش داماد در منزل را دریافت کنید؛ دیگر هیچ نگرانی بابت موقعیت مکانی آرایشگاه، نخواهید داشت. چرا که اصلاً قرار نیست برای مراجعه به آرایشگاه، بیرون بروید. بنابراین می ‌توانید فرصت بیشتری برای گذراندن وقت در آتلیه و... داشته باشید.

خوشبختانه کادر تخصصی آرایشگاه تیپ چین این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است که بتوانید در هر کجا که هستید؛ از خدمات مربوط به پیرایش و کوتاهی مو، اصلاح صورت، گریم چهره و... بهره مند شوید.

مورد مهمی که در انتخاب آرایشگاه باید به آن توجه کنید یکی تجربه و مهارت گریمور و دیگری باکیفیت بودن مواد مصرفی می باشد. متاسفانه برخی از آرایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مربوط به تامین مواد اولیه از محصولات بی کیفیتی برای آرایش داماد استفاده می کنند که این موضوع تاثیر مستقیمی روی کیفیت نهایی کار دارد.

 

نکات مهم قبل از انجام گریم چهره داماد

  • اگر به محصول خاصی حساسیت داشته و پوستتان نسبت به آن واکنش نشان می دهد، حتماً این مورد را به اطلاع آرایشگرتان برسانید.
  • اگر قرار است گریم چهره شما برای مراسم ازدواجتان باشد، این موضوع را حتماً با آرایشگرتان در میان بگذارید. در این صورت آرایشگر شما با دقت و تمرکز بیشتری روی چهره‌تان کار می کند.
  • قبل از اینکه آرایشگر گریم چهره را آغاز کند، حتماً در مورد انتظارات و خواسته های خود صحبت کنید و از او راهنمایی بگیرید.
  • سعی کنید مدل موی انتخابی شما در روز عروسیتان کاملا هماهنگ با اجزای چهرهتان باشد. در این صورت بیشترین جذابیت ظاهری برایتان حاصل می شود.
  • اگرچه انتخاب مدل های تاثیر گرفته از دنیای مدلینگ می تواند جالب توجه باشد اما معمولاً این مدل ها در عرض مدت زمان کوتاهی از دور خارج می شوند. بنابراین بهتر است مدلی برای روز عروسی‌تان انتخاب کنید که سال های سال، زیبا به نظر برسد.

 

اگر تا مراسم ازدواج‌تان مدت زمان زیادی باقی نمانده است؛ بهتر است در اولین فرصت با آرایشگران تیپ چین برای رزرو نوبت، صحبت کنید. تیپ چین یک آرایشگاه حرفه ای و کامل است که انواع خدمات مربوط به اصلاح و پیرایش آقایان را ارائه می دهد. بر همین اساس شما می ‌توانید در روز ازدواجتان با خیال راحت به این آرایشگاه مراجعه کرده و یا درخواست آرایش داماد در منزل را داشته باشید.

اصلا نیازی نیست برای رزرو نوبت حضورا مراجعه کنید. شما می توانید از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت چین، نوبت درخواستی خود را به راحتی رزرو کنید.

منبع:

آرایشگاه داماد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sinaseo
sinaseo instagram: sina_kiaaan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋