sinaimani001

sinaimani001

چگونه با متاورس درآمد داشته باشیم؟

 

انقلاب متاورس اینجاست - و عمیقاً نحوه کار، تجربه، بازی، معاشرت و یادگیری و از جمله چیزهای دیگر را بازتعریف خواهد کرد.از تصدی مشاغل مجازی گرفته تا ایجاد دارایی های دیجیتال، فرصت های کسب درآمد در متاورس بی حد و حصر است – اما همیشه تضمین نشده است.

متاورس چیست؟

معنی متاورس یعنی چه؟ متاورس شبکه‌ای از جهان‌های مجازی‌شده سه بعدی و بسیار فراگیر است که بر تعامل اجتماعی متمرکز شده است، جایی که کاربران برای انجام فعالیت‌هایی از طریق آواتارهای خود گرد هم می‌آیند، مانند بازی کردن، شرکت در کنسرت یا حتی کار کردن.به بیان ساده، متاورز یک قلمرو مجازی است که به موازات زندگی واقعی ما است، که در آن تقریباً هر چیزی ممکن است. در مورد زندگی دوگانه صحبت کنید.متاورس با فناوری هایی مانند:

وب 3.0 و دارایی های دیجیتال

واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)

هوش مصنوعی (AI)

بازسازی سه بعدی

اینترنت اشیا (IoT)

اگرچه بسیاری از جنبه‌های متاورس هنوز انتزاعی هستند، انتظار می‌رود برخی از اجزای روشن مانند ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نقش اساسی در زیرساخت و اقتصاد داخلی آن ایفا کنند.

راه های کسب درآمد در متاورس

فراجهان در حال شکل گیری هستند و ما انتظار داریم که کلان شهرهای مجازی، اقتصادهای کاملاً فعال و فرصت های شغلی جدید شیوه کار ما را بازتعریف کنند.در حالی که این جهان‌های مجازی در مراحل ابتدایی خود هستند یا هنوز به صورت عمومی منتشر نشده‌اند، فرصت‌هایی برای کسب درآمد در metaverse در حال حاضر در دسترس است.

سرمایه گذاری در توکن های متاورس

ساده‌ترین راه برای درگیر شدن در متاورس، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصاد متاورس است که عمدتاً از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌شوند.هنگامی که فیس‌بوک در سال 2021 خود را به عنوان متا تغییر نام داد، اکثر ارزهای رمزنگاری متاورس اصلی، مانند SAND و MANA، شاهد افزایش تصاعدی ارزش خود با جلب توجه مفهوم جهان‌های مجازی بودند.بنابراین اگر سعی و کوشش خود را انجام می دهید و معتقدید که یک پروژه متاورس شروع به کار خواهد کرد، ممکن است بخواهید کیف های خود را با برخی از نشانه های آن پر کنید، به خصوص اگر قصد شرکت در این فضا را دارید.در حالی که منتظر ارزش گذاری توکن هستید، می توانید با قرار دادن آنها بازدهی غیرفعال ایجاد کنید. برخی از پروژه‌ها، مانند The Sandbox یا Axie Infinity، امکانات ذخیره‌سازی بومی را راه‌اندازی کردند. در غیر این صورت، اکثر سکه های متاورس برتر را می توان در صرافی های غیرمتمرکز مانند SushiSwap یا Uniswap قرار داد.

بازی های کسب درآمد از متاورس

بازی‌های مبتنی بر بلاک چین با مدل‌های بازی برای کسب درآمد از متاورس (P2E)، مانند Axie Infinity، Aavegotchi و Pegaxy، اقتصادهای مجازی را معرفی می‌کنند که به بازیکنان در ازای زمان و مهارتشان، دارایی‌های درون بازی و ارزهای دیجیتال قابل معامله را پاداش می‌دهند.با این حال، بیشتر این بازی‌های P2E برای شروع به سرمایه‌گذاری اولیه تا حدودی سنگین – معمولاً NFT – نیاز دارند.

بازیکنان اغلب برای افزایش پتانسیل درآمد خود مجبورند برای سایر آیتم های درون بازی یا ارتقاء مجدد سرمایه گذاری کنند.با متاورس ها، این بازی های مبتنی بر بلاک چین احتمالاً در قالب بازی های کوچک P2E تعبیه شده اند. این بدان معنی است که بازی به احتمال زیاد فعالیت پیشرو خواهد بود - حداقل برای شروع.

املاک متاورس

از آنجایی که شرکت‌ها، برندهای بزرگ و سرمایه‌گذاران برای مالکیت بخشی از متاورس عجله دارند، املاک و مستغلات مجازی هم از نظر تقاضا و هم قیمت‌ها رونق می‌گیرد.در اوایل سال 2021، کاربران می‌توانند قطعه کوچکی از زمین را در متاورس‌های معروفی مانند The Sandbox و Decentraland با قیمت کمتر از 1000 دلار تصاحب کنند. تا پایان سال، مردم این قطعات را در بازارهای ثانویه به بیش از ده برابر سرمایه اولیه خود می فروختند.قطعات زمین در متاورس ها NFT هایی هستند که روی بلاک چین ذخیره می شوند. این بدان معناست که هر طرح منحصربه‌فرد است، نمی‌توان آن را تکرار کرد و متعلق به کسی است که کلیدهای خصوصی آدرس کیف پولی را که NFT را در اختیار دارد، نگه می‌دارد.همانطور که در دنیای واقعی انجام می دهید، در مورد پروژه متاورس تحقیق کنید، قبل از خرید املاک مجازی در متاورس انتخابی خود، مکان های طرح و کمبود قطعات زمین مجازی را در نظر بگیرید.

7 راه برای کسب درآمد با املاک متاورس

نگاهی به راه های مختلف تولید پول از طریق املاک مجازی بیندازید:

تلنگر

خرید قطعات زمین مجازی یا دارایی های دیجیتال در متاورس هایی مانند The Sandbox و Decentraland و سپس فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر، ساده ترین راه برای کسب سود است.

اجاره

اگر نقشه ای در داخل متاورس دارید، می توانید این فضا را به سازندگان یا توسعه دهندگان بازی اجاره دهید تا کسب و کار خود را اداره کنند و سود ماهیانه ای غیرفعال از ملک خود کسب کنید.

یک مکان تجاری بسازید

مکان‌های تجاری خود را مانند مراکز خرید مجازی، هتل‌ها، کازینوها، سالن‌های نمایشگاه، مکان‌های اجرا و سایر املاک توسعه دهید، مدیریت کنید و صاحبخانه کنید. به این ترتیب، می توانید واحدهای کوچکتر - مانند مغازه ها، دفاتر یا فضای تبلیغاتی - را به مشاغل اجاره دهید یا بفروشید.

تبلیغات

با متاورس، برندها و تبلیغ‌کنندگان با یک بردار کاملاً جدید برای دستیابی به مخاطبان خود ارائه می‌شوند. تابلوهای بزرگ و بیلبوردهای تبلیغاتی را در ساختمان های مجازی تصور کنید - و مالکیت زمین خود به معنای فرصت هایی برای سرمایه گذاری استدر این پلتفرم های تبلیغاتیدلالی. شاید شما تحت شرکت های املاک مجازی کار می کنید یا یک کارگزار مستقل زمین متاورس می باشید. در هر صورت، می‌توانید با ایجاد ارتباط بین خریداران و فروشندگان، کمیسیون‌های سخاوتمندانه را در معاملات موفق دریافت کنید.

مدیریت املاک و مستغلات

مدیر خواص سایر کاربران شوید. به عنوان مثال، شما می توانید با کمک به مالکان زمین در مدیریت مکان های خود و نظارت بر رویدادهای مجازی، مانند کنسرت ها یا نمایشگاه های هنری، به طور بالقوه یک حرفه کامل ایجاد کنید.

طراحی املاک و مستغلات

جهان‌های سه‌بعدی را در زمین‌های دیجیتال مفهوم‌سازی کنید و ایجاد کنید. طبق گفته Fortune Daily، شرکت معماری دیجیتال Voxel Architects برای هر پروژه برای طراحی املاک و مستغلات در دنیای مجازی تا 300000 دلار درآمد دارد.

sinaimani001
sinaimani001

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋