سینا ناجی

سینا ناجی

علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر
توسط ۳ نفر دنبال می شود

معرفی بهترین فلزیاب ها

معرفی بهترین دستگاه های فلزیابی



اگر شما نیز جزء آن دسته افراد هستید که علاقه زیادی به کاوشگری برای یافتن گنج و عتیقه های ارزشمند دفن شده در مکانهای پنهان و زیر زمین هستید، مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود، چراکه امروزه در دنیای کاوش و گنج‌یابی، داشتن اطلاعات کافی درباره انواع دستگاه های فلزیاب و اینکه کدامیک  کارایی بیشتری دارد میتواند دستیابی شما برای یافتن گنج موردنظرتان را چندین برابر آسان تر کند.

 

ما با ارائه این مطلب در صدد آن هستیم تا به شما کمک کنیم با انواع مختلف ابزارها و سیستم های فلزیابی آشنا شوید و درنهایت بتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که نه تنها قوی و کارآمد باشد، بلکه به لحاظ اقتصادی نیز مناسب و متناسب با بودجه شما باشد؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین دستگاه های فلزیابی

 

بطور کلی دستگاه‌های فلزیابی و گنج یابی، اغلب با تکنولوژی پیشرفته ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند به نیازهای کاربران پاسخ دهند، اما اینکه نیاز هر کاربر از دستگاه فلزیاب مورد نظر خود چیست جای بحث مفصلی دارد، بنابراین توصیه میشود قبل از اقدام به خرید فلزیاب حتما نیاز و خواسته خود را از آن دستگاه مشخص کنید، مشخص کردن نیاز به این معنی است که دقیقا بدنبال چه هستید و مکان موردنظرتان جهت کاوش چه ویژگی هایی دارد، همچنین مهمترین موضوعی که لازم است درنظر گرفته شود بودجه ای است که میخواهید صرف خرید دستگاه فلزیاب و طلایاب کنید.

 

خوشبختانه در بازار جهانی امروز با توجه به هر نیاز و بودجه ای دستگاه های فلزیابی متنوعی نیز طراحی شده و به فروش میرسد. لازم بذکر است که حتی دستگاه های فلزیابی که با قیمتی مناسب طراحی شده‌اند نیز امکان استفاده برای هر کاوشگری را فراهم می‌آورند تا بتوانند به دنبال یافته‌های ارزشمند خود بگردند.

 

مزایای خرید فلزیاب اورجینال از نمایندگی معتبر

بطور مختصر میتوان گفت، فلزیاب ها ابزارها و دستگاه هایی هستند که با ایجاد میدان های الکترومغناطیسی قادرند اشیاء فلزی گرانبها مدفون شده را شناسایی کنند.

دستگاه های فلزیابی در انواع مختلفی چون فلزیاب تصویری، فلزیاب بوقی، فلزیاب و گنج یاب آنتن راداری، فلزیاب ایرانی و خارجی ، فلزیاب های عمق زن و… هستند، لازم بذکر است که این موارد ذکر شده تنها بخشی از این محصولات را شامل میشوند. 

با استفاده از یک دستگاه فلزیاب‌ اورجینال و پیشرفته شما میتوانید، حتی در مکان های با عمق زیاد و دور از دسترس، دفینه و اشیاء فلزی را به آسانی و در نهایت دقت و تمرکز شناسایی و کشف کنید. 

 

متاسفانه در شرایط کنونی افراد و شرکت هایی وجود دارند که از عدم آگاهی افراد متقاضی خرید فلزیاب سواستفاده میکنند و بدون در نظر گرفتن وجدان و انسانیت با فروش دستگاه های فلزیابی تقلبی و فیک قصد دارند به سود های گزافی دست پیدا کنند، که این موضوع منجر به بی اعتمادی در میان افراد شده است، بنابراین در تشیخص یک نمایندگی معتبر نیز دچار شک و شبه میشوند. 

 

بطور کلی، یک شرکت معتبر فروش فلزیاب های اورجینال، برای تمامی دستگاه های فلزیابی برای اطمینان مشتریان خود ضمانت اصالت دستگاه ارائه میدهند. یک شرکت و نمایندگی معتبر حتما باید شرایط زیر را داشته باشد:

داشتن گارانتی برای تمامی دستگاه های فلزیابی

امکان تعمیرات و ارتقاء انواع دستگاها

آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

تست سلامت دستگاه در حضور مشتری 

 

شرکت گلد اسمیت که دارای بیش از 25 سال سابقه و تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه های فلزیابی است، به کاربران و مشتریان خود توصیه میکند حتما قبل از اقدام به خرید فلزیاب حتما در مورد شرکت مورد نظر تحقیق بیشتری کنید.

 

بررسی ویژگی‌ های یک فلزیاب اورجینال

فلزیاب های اورجینال و پیشرفته تهیه شده از نمایندگی معتبر دارای ویژگی های زیر میباشد:

دقت تشخیص فلز از نافلز: یک فلزیاب اورجینال برای جلوگیری از درصد خطاها، دارای دقت بالا در شناسایی و تشخیص فلزیات میباشد.

 

عمق تشخیص بالا: توانایی تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف بر اساس نیاز کاربر یکی دیگر از شاخصه های یک فلزیاب قدرتمند با کیفیت و اورجینال میباشد.

 

قابلیت تنظیم: وجود تنظیمات مختلف و رابط کاریری آسان برای انواع سطوح کاربران و کاوشگران(مبندی تا پیشرفته) میتواند کمک کند تا دستگاه با شرایط محیطی مختلف تطبیق داده شده و سازگار شود. 

 

قیمت مناسب: یک دستگاه اورجینال معتبر همراه با گارانتی، دارای قیمتی معقول و متناسب با کارایی ارائه داده شده میباشد.

 

ضدآب بودن: قابلیت ضدآب بودن یک دستگاه حرفه ای اوجینال میتواند شرایطی را فراهم کند که در شرایط مرطوب یا آبی هم بتوان کاوش کرد.

 

قابلیت حمل و نقل: یکی از ویژگی های مهم در خرید هر نوع دستگاه گنج یابب این است که برای استفاده در مکان های مختلف قابل حمل و سبک باشد.

 

امکانات پیشرفته: داشتن امکانات اضافی  و پیشرفته ای مانند صفحه نمایش با کیفیت بالا، قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها و... شرایط را برای کاوش تسهیل میبخشد.

 

معرفی فلزیاب های پرفروش دنیا

دستگاه های فلزیابی متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام قابلیت ها و کارایی هایی متناسب با نیازهای مختلف کاربران طراحی و به بازار عرضه شده اند، که ما در این اینجا برخی از معروف ترین و پرفروش ترین این دستگاه ها که امتحان خود را توسط مشتریان و کاربران مختلف پس داده اند را به شما معرفی میکنیم:

 

ردیاب گلد لجند GOLD LEGEND

دستگاه ردیاب گلد لجند محصول کشور آلمان و ساخت کمپانی GeoGround میباشد که جدیدترین ردیاب طلای سال ۲۰۲۲ است، این دستگاه  در طراحی خود از بهترین فناوری های پیشرفته روز دنیا برای جستجوی طلا و مواد معدنی بکار گرفته است،دستگاه فلزیاب GOLD LEGEND بعلت اینکه برای کاوشگران حرفه ای و نیمه حرفه ای و حتی حرفه ای بهترین انتخاب است، و در بین کاوشگران محبوبیت بالایی دارد.

 

ردیاب گلد لجند GOLD LEGEND

 

فلزیاب ایمپکت IMPACT

این فلزیاب ترکیه ای که از سال2001 با نام شرکت Nokta فعالیت خود را در زمینه ساخت فلزیاب آغار کرد، از همان ایتدای فعالیت تا به امروزه فلزیاب هایImpact با قدرت هر چه تمام محبوبیت خود را در بین کاوشگران حفظ کرده است، این دستگاه بصورت چند فرکانسه عمل میکند به اینصورت که امکان انتخاب فرکانس کاری 5،14 و 20 کیلو هرتز را به اپراتور میدهد که این مورد توانایی دستگاه را برای کاوش سکه و عتیقه جات به طرز خارق العاده ای افزایش میدهد.

 

فلزیاب ایمپکت IMPACT

 

فلزیاب سیمپلکس SIMPLEX 

یکی دیگر از فلزیاب های محبوب محصول کشور ترکیه، فلزیاب سیمپلکس SIMPLEXمیباشد که در انواع مختلفی چون فلزیاب سیمپلکس اولترا، فلزیاب سیمپلکس پلاس، فلزیاب سمپلکس بتا در بازار موجود است، این نوع فلزیاب که از تکنولوژی VLFبهره میبرد، با ویژگی و قابلیت سیستم بالانس خودکار زمین است که دارای حالت های اتوماتیک، از جمله حالت ساحل ، در یک طراحی منو با کاربرد بسیار آسان است. با دستگاه سیمپلکس قابلیت جستجوی سکه ، اشیای با ارزش یا جواهرات در زمین یا زیر آب دارید. این دستگاه به صرفه ترین گنج یاب موجود دربازار و در عین حال با کیفیت و دارای وزنی سبک است.

 

فلزیاب سیمپلکس SIMPLEX

 

فلزیاب ANFIBIO

فلزیاب آنفیبیو ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است میباشد که بسیار پر طرفدار است ، این فلزیاب نیز مانند سایر فلزیاب های ترکیه ای دارای تکنولوژی VLF میباشد که در طراحی خود از چند فرکانس استفاده میکند که توانایی کار در فرکانس های 5 و 14 و 20 کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد.. این فلزیاب نقطه زن میباشد و در مکان های مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی باستانی کاربرد دارد و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است.

 

فلزیاب ANFIBIO

 

فلزیاب مولتی کروزر

دستگاه مولتی کروزر در دسته بندی دستگاهای وی ال اف vlf قرار میگیرد که میتواند تا عمق حدودی 2.5 متر هدف را آشکار کند و تمامی اهداف را در صورت وجود نمایان سازد. این دستگاه شرکت nokta علاوه بر اینکه میتواند فلزات با ارزش مثل طلا و نقره و…. را نمایان سازد.

 

فلزیاب مولتی کروزر

 

فلزیاب لورنز Z1  وZ2 

دستگاه فلزیاب لورنز Lorenz یکی از فلزیاب های محبوب نمونه خارجی موجود در بازار می باشد که ساخت کشور آلمان است، فلزیاب لورنز آلمانی که با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و همچنین دقت بالایی که دارد گزینه مناسبی برای یافتن انواع گنجینه های پنهان در دل خاک میباشد. دستگاه های لورنز، به‌ ویژه مدل‌ هایLorenz Z1و Lorenz Z2، دارای ابزارهای نوین و پیشرفته‌ای برای کاوش فلزات هستند که دقت کاوش و عمق کاوش بالایی  را  به کاربران ارائه میدهند. 

 

فلزیاب لورنز Z1  وZ2

 

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

فلزیاب اکسترا پرو X-Terra Pro، ساخت شرکت ماینلب کشور استرالیا میباشد، این دستگاه دارای قابلیت قدرتمند کاوش در شرایط زمینی مرطوب و آبی می‌باشد. همچنین دارای توانایی اجرای تنظیمات عملکرد دقیقی با فرکانس‌های 5، 10 و 15 است که در زمین‌های ساحلی، با تنظیم فرکانس 8 میتواند بهترین عملکرد را ارائه ‌دهد.بطور کلی ویژگی ضد آب بود این دستگاه یکی از دلایل محبوبیت آن در بین کاوشگران است.

 

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

 

دستگاه پین پوینتر گرت Garrett

دستگاه گنجیاب پوینتر گرت(Pin Pointer Garrett) یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت گرت GARRETT آمریکا است که به دلیل توانایی تفکیک کامل و بی نقص انواع فلزات هنگام کاوش همچنین خاصیت ضد آب بودن خود توانسته بر سایر رقبای موجود در بازار فلزیاب جهانی پیشی بگیرد.

پوینتر گرت به طور اختصاصی برای پیدا کردن فلزات و اشیا فلزی بسیار کوچک در دل زمین طراحی شده است.

 

دستگاه پین پوینتر گرت Garrett

 

بررسی قیمت فلزیاب

از آنجایی که طیف گسترده ای از انواع فلزیاب در بازار موجود میباشد، بنابراین قیمت گذاری آنها نیز بسته به موارد مختلف میتواند متفاوت باشد، از جمله موارد تاثیر گذار در قیمت فلزیاب میتوان به برند فلزیاب، نوع فلزیاب، قابلیت ها، لوازم جانبی، گارانتی و سال تولید اشاره نمود، لازم است این موضوع را نیز درنظر بگیرید نوسانات ارزی حاکم در بازار یکی دیگر از دلایل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب ها خصوصا فلزیاب های وارداتی می باشد.

 

در آخر اینکه...

توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب اقدام به سفارش محصول موردنظر خود نمایید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید.

 

از جمله فاکتورهای مهم برای انتخاب دستگاه فلزیاب که لازم است هر کاوشگر به آن توجه کند شامل مواردی چون: نوع کاوش(فلز، حفره، تونل)، قابلیت های فلزیاب(GPS،اسکن سه بعدی)، برند دستگاه فلزیاب و در نهایت مهم ترین آن قیمت فلزیاب(متناسب با بودجه هر فرد) میباشد.

 

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب در ایران که شعب مختلفی در کشور از جمله تهران و شیراز دارد، شرکت گلد اسمیت میباشد که در این زمینه بیش از 25 سال سابقه دارد، از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین جهت تست دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

 

 

سینا ناجی
سینا ناجی علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋