سینا ناجی

سینا ناجی

علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر
توسط ۳ نفر دنبال می شود

OnePlus Open Apex Edition معرفی شد. چرم مصنوعی زرشکی، 16 گیگابایت رم و ویژگی های حریم خصوصی VIP

وان‌پلاس اوپن Apex Edition معرفی شد؛ چرم مصنوعی زرشکی، ۱۶ گیگابایت رم و قابلیت‌های حریم خصوصی VIP



گوشی وان پلاس،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

وان‌پلاس نسخه‌ی جدید گوشی تاشدنی اوپن رونمایی کرد که با رنگ خاصی زرشکی و قابلیت‌ حریم خصوصی VIP عرضه شده است.

به گزارش زومیت، شایعات زیادی ادعا می‌کنند که تاشدنی جدید گوگل، پیکسل ۹ پرو فولد، طراحی بسیار مشابهی با وان‌پلاس اوپن خواهد داشت. وان‌پلاس هنوز گوشی تاشدنی جدیدی برای رقابت با جدیدترین محصولات تاشدنی سامسونگ و گوگل معرفی نکرده است. بااین‌حال، وان‌ پلاس گوشی تاشدنی اوپن Apex Edition را رونمایی کرد تا بتواند پیش از عرضه‌ی تاشدنی جدیدش، فروش این مدل گوشی را حفظ کند.

 

قیمت گوشی وان پلاس مدل اوپن Apex Edition به ۱,۸۹۹٫۹۹ دلار می‌رسد که به قوی‌ترین مشخصات ممکن مجهز شده است. این گوشی از فضای ذخیره‌سازی یک‌ترابایتی به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم بهره‌ می‌برد.

 

علاوه‌بر رنگ جدید وان‌ پلاس اوپن نسخه‌ی Apex Edition، این شرکت تغییرات جزئی دیگری نیز در سخت‌افزار این نسخه اعمال کرده است. برای مثال، کلید سایلنت باریک‌تر شده و در وسط آن قسمت نارنجی‌رنگ وجود دارد.

 

گوشی وان پلاس،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

وان‌پلاس درباره‌ی رنگ زرشکی Crimson Shadow می‌گوید: «این رنگ تیره حس رمز‌آلودی را القا و به زمان بی‌انتهایی اشاره می‌کند.» رنگ قرمز روی کاور پشتی چرم مصنوعی و حلقه‌ی دوربین اعمال‌ شده و وان‌پلاس قاب هم‌رنگ گوشی را نیز در جعبه قرار داده است.

 

یکی از ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری به نام قابلیت حریم خصوصی VIP نیز به نسخه‌ی Apex Edition آمده است. وقتی کلید سایلنت را به بالاترین موقعیت خود می‌برید، وارد این حالت می‌شوید. وان‌پلاس ادعا می‌کند که این حالت با قفل‌کردن تراشه‌ی امنیتی، محیطی کاملاً امن و خصوصی ایجاد می‌کند.

 

در حالت VIP تمام میکروفون‌ها و دوربین‌های گوشی غیرفعال می‌شوند و ردیابی تبلیغات ازطریق رمزگذاری در سطح تراشه که به‌واسطه‌ی تراشه‌ی امنیتی انجام می‌شود، به‌شدت محدود می‌شود. حالت VIP نیز از مشاهده یا ضبط اطلاعات چت بدون اجازه به‌وسیله‌ی برنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

این گوشی موبایل صفحه‌نمایش با‌کیفیتی دارد؛ اما محافظ صفحه‌نمایش داخلی وان‌‌پلاس اوپن Apex Editon از نوع ضد‌انعکاس است که دیدن آن را در شرایط نوری مختلف آسان‌تر می‌کند.

 

نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن از ۸ آگوست (۱۸ مرداد) تا زمانی‌که موجودی‌اش تمام شود، دردسترس خواهد بود. قیمت نسخه‌ی عادی این گوشی با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۱,۳۹۹ دلار می‌رسد.

 

گوشی وان پلاس،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

 

 

سینا ناجی
سینا ناجی علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋