سینا ناجی

سینا ناجی

علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر
توسط ۳ نفر دنبال می شود

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنیم

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنیم



چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

دریافت لایک در Tinder به شما کمک کند تا با افراد جدید آشنا شوید

 

دریافت لایک در Tinder می تواند به شما کمک کند تا با افراد جدید آشنا شوید و شانس خود را برای یافتن یک دوست یا شریک زندگی مناسب افزایش دهید. در این مقاله از به شما خواهیم گفت که چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید. 

وقتی صحبت از دنیای مدرن دوستیابی به میان می آید، همه ما موافقیم که Tinder نقش مهمی در تأثیرگذاری بر آن داشته است. اگر شما هم برای ملاقات با فرد خاص خود یا برای پیدا کردن دوست در تیندر حساب کاربری ایجاد کرده اید، اما همچنان منتظر همبستگی هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. با این راهنما، تمام نکات لازم برای دریافت لایک بیشتر در Tinder را به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

برای دریافت لایک بیشتر، نیازی به استفاده از برنامه‌ها یا سرویس‌های جانبی نیست. اکثر این سرویس‌ها می‌توانند غیرقابل اعتماد باشند و همچنین ممکن است اطلاعات یا پول شما را به سرقت ببرند. روش‌های ذکر شده در این راهنما واقعی، تست‌شده و حتی رایگان هستند. پس بیایید شروع کنیم.

 

نحوه دریافت لایک بیشتر در تیندر

1. بهترین تصاویر خود را اضافه کنید

به یاد داشته باشید که می گویند «اولین برداشت، آخرین برداشت است»؟ بله، این در Tinder مهم است. اولین چیزی که همه در پروفایل Tinder شما می بینند، عکس شماست. بنابراین، باید مطمئن شوید که بهترین است.

 

برای نشان دادن شخصیت خود، از چند عکس که در آنها با حیوانات خانگی یا در حال نواختن ساز هستید استفاده کنید. همچنین می توانید تصاویری را اضافه کنید که در آنها در حال خندیدن یا انجام کاری جالب هستید. مطمئن شوید که صورت خود را قابل مشاهده نگه دارید و از آپلود عکس های گروهی خودداری کنید.

 

2. نمایه خود را تأیید کنید

حتی Tinder پیشنهاد می‌کند پس از ایجاد حساب کاربری خود در پلتفرم، نمایه خود را تأیید کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت لایک رایگان بیشتر در Tinder است. این تضمین می کند که فرد واقعی است و بنابراین، شانس بیشتری برای گرفتن موارد مشابه دارد. Tinder همچنین تضمین می کند که اکانت های تایید شده توسط الگوریتم بیشتر تحت فشار قرار می گیرند. در اینجا نحوه تأیید حساب خود در Tinder آورده شده است:

 

مرحله 1: Tinder را باز کنید و روی دکمه پروفایل ضربه بزنید.

 

مرحله 2: اکنون روی علامت تیک کنار نام خود ضربه بزنید و روی Continue ضربه بزنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

علامت تیک کنار نام خود را انتخاب کنید

 

مرحله 3: با ضربه زدن روی Next و I Agree به جلو حرکت کنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

روی Next ضربه بزنید

 

مرحله 4: اکنون روی Continue و سپس Continue دوباره ضربه بزنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

روی Continue ضربه بزنید

 

مرحله 5: اکنون صورت خود را به درستی تراز کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های نشان داده شده روی صفحه را دنبال می کنید. پس از اتمام، برای تایید روی Okay ضربه بزنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

تائو برای تایید تغییرات خوب است

 

Tinder داده های چهره را با تصاویری که در نمایه خود ارائه کرده اید تأیید می کند. در صورت مشاهده مشابه، یک علامت آبی در کنار نام خود خواهید دید.

 

3. یک بیوگرافی خوب بنویسید

بعد از اینکه توجه فرد را جلب کردید، آنها برای دیدن بیوگرافی به پایین اسکرول می کنند. پس جنبه با نمک و جذاب خود را در اینجا نشان دهید. کمی طنز اضافه کنید؛ اگر به چیزی نرسیدید، نقل قول از فیلم، کتاب یا نمایشی که دوست دارید بیاورید.

 

هر چیزی که به فردی که پروفایل شما را مشاهده می کند کمک کند تا بیشتر در مورد شما بداند. هنگامی که مورد جالبی برای اضافه کردن به بیوگرافی خود پیدا کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

مرحله 1: Tinder را باز کنید و به نمایه بروید تا روی دکمه ویرایش اطلاعات ضربه بزنید.

 

مرحله 2: درباره من را باز کنید و بیو خود را اضافه کنید. پس از اتمام، به عقب برگردید و شروع به کشیدن انگشت کنید. بیو فورا به روز می شود.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

دکمه ویرایش اطلاعات را روی عکس نمایه انتخاب کنید

 

4. از PROMPTS خوب برای نمایه استفاده کنید

علاوه بر تصویر پروفایل و بیوگرافی، می توانید با استفاده از سوالات (Prompts) صحیح، به صورت رایگان، احتمال دریافت لایک بیشتر در تیندر را افزایش دهید. در اینجا نحوه به روز رسانی سوالات آمده است:

توجه داشته باشید: قابلیت سوالات (Prompts) ممکن است در همه مناطق و نسخه های تیندر در دسترس نباشد. 

مرحله 1: Tinder را باز کنید و به نمایه بروید تا روی دکمه ویرایش اطلاعات ضربه بزنید.

 

مرحله 2: روی دکمه پلاس ضربه بزنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

اعلان مورد نظر خود را انتخاب کنید

 

مرحله 3: درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید و به درخواست پاسخ دهید. پس از اتمام، روی علامت تیک بزنید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

دکمه ویرایش اطلاعات را روی عکس نمایه انتخاب کنید

 

اگر نمی توانید یک درخواست جدید اضافه کنید، روی دکمه X در کنار دکمه ای که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید. پس از آن، مراحل بالا را دنبال کنید تا یک مورد جدید اضافه کنید.

 

5. اینستاگرام و اسپاتیفای را پیوند دهید

اتصال اینستاگرام و اسپوتیفای به تیندر، راهی عالی برای این است که فرد مقابل شما را بیشتر بشناسد و از این طریق در تیندر لایک بیشتری دریافت کنید. مراحلی که باید طی کنید به شرح زیر است:

توجه: این قابلیت ممکن است در همه مناطق و نسخه های تیندر در دسترس نباشد.

 

مرحله 1: برنامه تیندر را باز کنید، روی دکمه پروفایل ضربه بزنید و گزینه ویرایش اطلاعات (Edit info) را انتخاب کنید.

 

مرحله 2: به پایین اسکرول کنید و روی اتصال اینستاگرام (Connect Instagram) ضربه بزنید. سپس با وارد کردن اطلاعات، به حساب اینستاگرام خود متصل شوید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

درصد تکمیل را پیدا کنید

 

مراحل اتصال اسپوتیفای مشابه است. به جای «اتصال اینستاگرام»، به سادگی روی «اضافه کردن اسپوتیفای به پروفایل شما» (Add Spotify to Your Profile) ضربه بزنید.

 

6. نمایه را تا 100 پر کنید

همانطور که ممکن است بدانید، یکی از بهترین ترفندهای تیندر برای به دست آوردن همبستگی بیشتر، این است که فرد مقابل شما را بیشتر بشناسد. تیندر این امکان را به شما می دهد تا از میزان پیشرفت خود مطلع شوید. برای بررسی آن، تب پروفایل را باز کنید. می توانید میزان تکمیل را در زیر عکس پروفایل خود مشاهده کنید.

 

بهترین کار این است که پیشرفت را به ۱۰۰٪ برسانید. چطور این کار را انجام خواهید داد؟ اطمینان حاصل کنید که تقریباً تمام بخش های داخل صفحه ویرایش نمایه پر شده باشد.

 

7. در TINDER فعال باشید

به غیر از به روز رسانی پروفایل خود با تمام اطلاعات لازم، فعال بودن یکی دیگر از ترفندهای Tinder برای به دست آوردن موارد بیشتر است. یک نمایه فعال شانس بیشتری دارد که توسط الگوریتم به دیگران منتقل شود. بنابراین، به Tinder زمان ارزشمند بدهید تا به الگوریتم بگویید که در مورد این بازی دوستیابی جدی هستید.

 

8. TINDER را بیشتر حذف نکنید و ریستارت نکنید

اگر قصد دارید حساب Tinder خود را حذف کنید و آن را مجددا راه اندازی کنید تا ویژگی های ویژه انحصاری حساب جدید را دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید، زیرا این امر خط مشی Tinder را نقض می کند و ممکن است منجر به مسدود کردن حساب شما شود. قبل از ایجاد یک حساب کاربری جدید، باید چند روز صبر کنید.

 

علاوه بر این، شانس کمی برای دریافت پیشنهاد ویژه در حساب جدید شما وجود دارد، زیرا Tinder ممکن است بر اساس روش ورود به سیستم و IP دستگاه خود بداند که شما همان کاربر هستید. از این رو، ما چیزی غیر از این استراتژی را پیشنهاد خواهیم کرد.

 

9. TINDER PREMIUM را دریافت کنید

تا اینجا به نحوه دریافت لایک بیشتر در Tinder اشاره کردیم و تقریباً همه آنها رایگان هستند. با این حال، می‌توانید به Tinder Premium ضربه بزنید.

وقتی به Premium ارتقا می‌دهید، ابزارهای خاصی را دریافت می‌کنید تا شانس خود را برای گرفتن ضربه‌های بیشتر در Tinder افزایش دهید. این ابزارها شامل تند کشیدن نامحدود، دیدن افرادی که دوست دارید و امکان فشار دادن نمایه خود بر روی بقیه موارد است.

 

10. هر چند وقت یکبار پروفایل را به روز کنید

جدا از فعال بودن در پلتفرم، می توانید با دستورات، بیو و علایق بازی کنید. این موارد می تواند به الگوریتم کمک کند حساب شما را به سمت افرادی با علایق مشابه سوق دهد.

 

11. همیشه انگشت خود را به راست بکشید

بله، این یک حرکت وحشتناک است و فقط باعث سردرگمی الگوریتم می شود و نمایش پروفایل شما به فرد مناسب را دشوار می کند. به جای اینکه به این امید که از هر کسی همبستگی بگیرید، به راست برای کسی که دوست دارید سوایپ کنید. همانطور که گفته می شود، کارهای نیک برای کسانی که صبر می کنند نتیجه می دهد.

 

12. از فیلترهای مناسب استفاده کنید

هنگام کشیدن انگشت برای افراد، از فیلترها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود Tinder افراد را بر این اساس به شما نشان دهد و نمایه شما را برای افرادی که فیلترهای مشابهی دارند نمایش دهد. با این کار می توانید شانس دریافت لایک بیشتر در Tinder را به صورت رایگان افزایش دهید.

 

چگونه در Tinder لایک بیشتری دریافت کنید, تیندر

فیلترها را انتخاب کنید و سپس آن را تغییر دهید

 

سوالات متداول در مورد لایک TINDER

1. در Tinder چند تا لایک میگیرید؟

در حالی که هیچ محدودیتی برای لایک‌هایی که روزانه دریافت می‌کنید وجود ندارد، پسرها می‌توانند هر 12 ساعت 25 تا 50 سوایپ به سمت راست (مانند پروفایل) انجام دهند، در حالی که دختران هر 12 ساعت بیش از 50 ضربه به سمت راست (مانند پروفایل) دریافت می‌کنند. کاربران ممتاز لایک نامحدود دریافت می کنند.

 

2. چه زمانی لایک ها در Tinder بازنشانی می شوند؟

در حالی که بسیاری ممکن است تصور کنند که لایک‌ها در Tinder در عرض 24 ساعت بازنشانی می‌شوند، زمانی که شما لایک‌های روزانه خود را تمام کنید تنها 12 ساعت طول می‌کشد.

 

3. آیا سوایپ کردن بیش از حد به راست می تواند باعث شود لایک های کمتری دریافت کنم؟

بله، سوایپ کردن بیش از حد به راست می تواند الگوریتم تیندر را گیج کند و احتمال نمایش پروفایل شما به افراد مناسب را کاهش دهد. تیندر ممکن است این را به عنوان رفتاری اسپم مانند علامت گذاری کند و پروفایل شما را پنهان کند.

 

4. آیا ارسال پیام های کلی به افراد می تواند باعث شود لایک های کمتری دریافت کنم؟

بله، ارسال پیام های کلی به افراد می تواند شانس شما را برای دریافت لایک کاهش دهد. افراد بیشتر به پیام هایی پاسخ می دهند که شخصی سازی شده باشند و نشان دهند که به پروفایل آنها توجه کرده اید.

 

سخن پایانی

لایک‌ها در تیندر می‌توانند ابزاری مفید برای نشان دادن علاقه خود به دیگران باشند، اما به خاطر داشته باشید که لایک‌ها همه چیز نیستند. کیفیت پروفایل شما، بیوگرافی شما و نحوه تعامل شما با دیگران نیز در موفقیت شما در تیندر نقش مهمی ایفا می‌کنند. اکنون که تمام ترفندهای دریافت لایک بیشتر در Tinder را می دانید، امیدواریم از آنها استفاده کنید و در نهایت دوستان خوبی پیدا کنید یا حتی بهتر از آن، با همجنس خود آشنا شوید. اگر گزینه های بیشتری می خواهید، این بهترین برنامه های دوستیابی را بررسی کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

سینا ناجی
سینا ناجی علاقمند به موسیقی و کوهنوری، گیمر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋