سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اورونوف برنامه های پرسپولیس و ازبکستان را به هم ریخت

نصدومیت اوستون اورونوف مشکلاتی را برای پرسپولیس و تیم ملی ازبکستان ایجاد کرده است.

ایران ورزشی: در حالی که هواداران پرسپولیس نگران مصدومیت اورونوف پیش از دیدار با چادرملو بودند و انتظار می‌رفت این ستاره ازبک حتی برای حضور در دیدار با السد مشکل داشته باشد، شرایط به طور کامل تغییر کرد و او در تمرینات تیم ملی ازبکستان حضور یافت. در واقع سفر اورونوف به ازبکستان پیش از انجام تست MRI در ایران، مانع از این شد تا کادر فنی و پزشکی پرسپولیس اطلاعات موثقی از شدت مصدومیت اورونوف دریافت کنند و به همین خاطر، شایعات زیادی در رسانه‌ها راجع به مدت زمان غیبت او شکل گرفت. در هفته اخیر اما این بازیکن در تمرینات تیم ملی ازبکستان حاضر شد و آماده حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش مقابل ایران بود که به دلیل درد جزئی، در دقایق پایانی بازی به میدان رفت.

اورونوف برنامه‌های پرسپولیس و ازبکستان را بهم زد

 اورونوف در دقایق کوتاه حضورش مقابل ایران عملکرد چندان مؤثری نداشت و نتوانست برای مدافعان تیم ملی فوتبال کشورمان خطرساز باشد اما نکته جالب در خصوص او، وابستگی تیم باشگاهی و تیم ملی وی به خلاقیت و کیفیت بالای اوست. در حال حاضر هم پرسپولیس و هم تیم ملی ازبکستان در غیاب اورونوف، کیفیت همیشگی خود را ندارند و برنامه‌های هجومی دو تیم، به میزان آمادگی این بازیکن جوان وابسته است. در پایان بازی ایران و ازبکستان، مربی تیم ازبکستان که به نمایندگی از سرمربی آنها به نشست خبری آمده بود، درباره غیبت اورونوف گفت: «اوستون اورونوف به ما گفت کمی درد دارد و پس از آن گفت درد ندارم. ما همین بازیکنان را در اختیار داشتیم و تلاش می‌کنیم برنامه جایگزینی پیدا کنیم.»

 به جز تیم ملی ازبکستان، پرسپولیس نیز در هفته‌های اخیر با چالش نداشتن برنامه جایگزین برای مصدومیت اورونوف درگیر بوده و با توجه به مصدومیت‌های سریالی و زمینه‌ای این ستاره، باید دید در ادامه چه اتفاقی برای پرسپولیس و ازبکستان در مسابقات مختلف رخ می‌دهد.

 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋