سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دستگیری دزد حرفه ای در اطراف دانشگاه تهران

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در خیابان فخررازی و اطراف دانشگاه تهران خبر داد.

ایسنا: سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در خیابان فخررازی و اطراف دانشگاه تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اجرای طرح امنیت محله محور و گشت‌زنی‌های هدفمند، ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در محدوده خیابان فخررازی فردی را که درحال زاغ زنی موتورسیکلت پارک شده بود، مشاهده کرده و رفتار او را تخت نظر قرار دادند.

بازداشت سارق حرفه‌ای در اطراف دانشگاه تهران

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مدت کوتاهی متهم اقدام به تخریب قفل و سرقت موتورسیکلت مذکور کرد که در همین راستا ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، اما این فرد به محض رویت ماموران پا به فرار گذاشت که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد.

وی با بیان اینکه متهم فراری با اجرای طرح مهار و سرعت عمل ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد. همچنین در جریان بازجویی‌ها به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در همین محدوده اعتراف کرد.

محمدی با بیان اینکه متهم موتورسیکلت‌های مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه می‌فروخت، گفت: ماموران پلیس با به کارگیری شیوه‌های نوین پلسی، مخفیگاه این مالخر را نیز مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این فرد نیز به جرم خود اعتراف کرد.  

وی از تشکیل پرونده‌های جداگانه برای هر دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده این افراد نیز درحال انجام است.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋