سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آخرین خبر احیای 2 سهمیه خارجی پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به کارگروه نقل‌وانتقالات خواهان احیای ۲ سهمیه خارجی خود شده‌اند.

فوتبال۳۶۰: پرسپولیسی‌ها در تازه‌ترین اقدام نقل‌وانتقالاتی خود موفق به جذب جانشین علیرضا بیرانوند شدند و در این مسیر با الکسیس گندوز به توافق رسیدند تا این دروازه‌بان باتجربه فرانسوی-الجزایری به گلر شماره یک سرخ‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌رو تبدیل شود.

آخرین خبرها از احیای 2 سهمیه خارجی پرسپولیس

توافقات با گندوز در شرایطی نهایی شد که پیش از جذب او نام گیورگی گولسیانی، اوستون اورونوف و ایوب العملود وارد فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس شده بود و دروازه‌بان فرانسوی-الجزایری به عنوان چهارمین بازیکن خارجی سرخ‌پوشان برای فصل معارفه شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در فصل گذشته در شرایطی از حضور گولسیانی و اورونوف در فهرست خود بهره می‌بردند که در کنار این 2 بازیکن نام وحدت هنانوف و نبیل باهویی هم در فهرست پرسپولیس حضور داشت. باهویی در نیم‌فصل نخست عضو پرسپولیس بود و در نیم‌فصل دوم، او از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و اورونوف پرسپولیسی شد. یکی از قوانین وضع‌شده از سوی کارگروه نقل‌وانتقالاتی برای فصل گذشته پیرامون حضور بازیکن خارجی در حداقل 60 درصد دقایق بازی‌های تیمش بود که سرخ‌پوشان در مسیر رعایت این قانون ناموفق بودند.

وحدت و نبیل در نقش ۲ خارجیِ دردسرساز!

هنانوف با وجود آنکه در فصل اخیر تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود، نتوانست در 60 درصد دقایق بازی‌های تیمش به میدان برود و بررسی کارنامه نبیل باهویی نشان می‌دهد که این مهاجم سوئدی هم ناکام در رعایت قانون بود. براساس دستورالعمل تنظیم‌شده، در صورتی‌که هر بازیکن خارجی قانون را رعایت نکند، سهمیه او برای فصل آینده از بین می‌رفت که همین مسئله باعث شده تا برای حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، 2 سهمیه خارجی پرسپولیس تحت‌الشعاع قرار گیرد.

نامه‌نگاری سرخ‌ها با کارگروه نقل‌وانتقالات

فرشید طاهری، مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با «فوتبال 360» درباره آخرین وضعیت فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: «در این زمینه اعضای کارگروه نقل‌وانتقالات و آقای قنبرزاده باید توضیح بدهند. آن‌طور که من اطلاع دارم نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس برای آقای قنبرزاده و کارگروه ارسال شده است». نامه‌نگاری سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی انجام شده که روز گذشته جلسه کارگروه نقل‌وانتقالات انجام شد اما خبری از اعلام بخشیده‌شدن 2 سهمیه از بین رفته پرسپولیس نبود!

خرید دفاع چپ جدید پرسپولیس در گرو بخشیده‌شدن سهمیه‌ها!

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی‌که گولسیانی، اورونوف، العملود و گندوز را در اختیار دارند، امید به بخشیده‌شدن 2 سهمیه از بین رفته خود داشته و در سودای آن هستند تا از تمامی (1+5) سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کنند. در روزهای گذشته سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت چپ خط دفاعی و البته فاز تهاجمی تیم‌شان به دنبال جذب بازیکن خارجی بوده‌اند و رایزنی‌ها در شرایطی انجام شده که هنوز رسماً نامه باشگاه پرسپولیس در زمینه بخشیده‌شدن 2 سهمیه خارجی پاسخ داده نشده است!

در انتظار شفاف‌سازی قنبرزاده

اعضای کارگروه نقل‌وانتقالات در شرایطی روز گذشته گردهم آمدند و تشکیل جلسه دادند که در پایان این جلسه، توضیحاتی پیرامون فعالیت کارگزاران از سوی منصور قنبرزاده، نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال ارائه شد اما خبری از اشاره او به نامه باشگاه پرسپولیس نبود. در فاصله کمتر از 2 هفته تا شروع فصل جدید، هواداران پرسپولیس چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف سهمیه بازیکنان خارجی خود هستند و بدون‌شک بخشش و یا عدم بخشش این 2 سهمیه می‌تواند توأمان با جنجال‌آفرینی‌های پرشماری در جامعه هواداری طی روزهای آینده باشد و باید دید سرانجام قنبرزاده و همکاران او در کارگروه نقل‌وانتقالات، چه تصمیمی درباره سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس و البته سایر تیم‌ها از جمله فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان خواهند گرفت.

 

 

 

 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋