سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

باشگاه پرسپولیس از جذب ستاره ملی پوش خودداری کرد

گباشگاه پرسپولیس در نهایت به باشگاه پرسپولیس برای انتقال میلاد محمدی پاسخ منفی داد.

خبرورزشی: پس از این که یحیی عطیه‌الله مدافع چپ مراکشی آب پاکی را روی دست سرمربی پرسپولیس ریخت و اعلام کرد در شرایط فعلی تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد، پرسپولیس سراغ سوارز مدافع چپ زیر ۲۳ سال تیم ملی بولیوی رفت اما با توجه به این که گزینه‌های جدیدی به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند و میلاد محمدی نیز یکی از همان گزینه‌ها بود، پرونده جذب سوارز مدافع چپ بولیویایی هم بسته شد.

باشگاه پرسپولیس، از جذب ستاره‌‌‌ ملی‌پوش منصرف شد

پس از منتفی شدن جذب سوارز باشگاه پرسپولیس دور دوم مذاکرات خود با میلاد محمدی را آغاز کرد. باشگاه ترکیه ای آدانا دمیرسپور در دور اول مذاکره برای صدور رضایت نامه محمدی مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب کرد و از سوی دیگر خود میلاد محمدی نیز برای یک فصل حضور در ایارن مبلغ ۸۰۰ هزار دلار را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد تا در مجموع رقم این انتقال ۱.۴ میلیون دلار برای پرسپولیس هزینه بردارد. رقمی نزدیک به رقم انتقال عبدالکریم حسن به الوکره.

جالب این که باشگاه پرسپولیس دو روز قبل با ارسال نامه ای به باشگاه آدانا دمیرسپور ترکیه رضایت خود را اعلام کرده و از این باشگاه سماره حساب خواست تا مبلغ ۶۰۰ هزار دلار را به حساب این باشگاه واریز کند اما عجیب این که باشگاه ترکیه ای در پاسخ تاکید کرد به میلاد محمدی نیاز دارد و قصد فروش او را ندارد. آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که این باشگاه ترکیه ای در آخرین نامه نگاری که با باشگاه پرسپولیس داشته اند رقم رضایت نامه ای درا مبلغی حدود ۳ میلیون دلار اعلام کرده اند.

مطلبی که امروز رضا درویش نیز در مصاحبه اش بدون این که نام میلاد محمدی را عنوان کند از آن پرده برداشت.

گفتنی است گاریدو پس از منتفی شن حضور یحیی عطیه‌الله و سوارز لیبیایی، دو گزینه دیگر به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و مدیران پرسپولیس نیز مذاکره خود را با این گزینه ها آغاز کرده اند.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋