سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ادعای جنجالی درویش درباره تمایل بیرانوند به بازگشت

مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران دوباره بخش زیادی از مصاحبه خود را به پاسخ‌گویی پیرامون صحبت‌های علی بیرانوند گذراند.

خبر آنلاین: مدیرعامل پرسپولیس، در مورد صحبت‌های علیرضا بیرانوند و بازیکنانی که از این تیم رفتند، اظهار کرد: حق بازیکن است که برای خودش تصمیم گیری کند و تعدادی از آنها با هر معیاری که داشتند رفتند.

ادعای جنجالی درویش درباره تمایل بیرانوند به بازگشت

این بزرگی پرسپولیس است که باعث بزرگی دیگران می شود و ستاره های خیلی بزرگتر از آنها آمدند و به شهرت رسیدند و فکر می کردند با رفتنشان ادامه حیات برای پرسپولیس سخت است. بیرانوند هم فرزند پرسپولیس است. سال گذشته الحاقیه نبود و احتمالا او سابقه انجام این کار را داشته است. او اعلام کرده بود که جلسه برای بازگشت من برگزار کنید و من دلم به حال جوانی می‌سوزد که به خاطر علاقه به باشگاه، سال گذشته ایست قلبی کرد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مرگ یک انسان به خاطر تمایلات شخصی اتفاق رخ داد. این کارها توجیه ندارند. قانون سازمان لیگ این است که همه پول جدا از قرارداد که می‌توان پرداخت کرد ۲۰ درصد است و شاید آنها دنبال آن بودند که ما بیشتر پرداخت کنیم و پس از آن از باشگاه شکایت کنند و پرسپولیس محروم شود.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در این پرونده برنده می شود یا پرسپولیس؟ گفت: هیچ نکته تاریکی در دفاع پرسپولیس وجود ندارد و اگر قانون باشد هیچ روزنه‌ای برای شخص دیگری جز پرسپولیس نیست که پیروز شود.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋