سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تلاش مستمر دروازه بان استقلال برای جدایی

محمدرضا خالدآبادی همچنان به دنبال دریافت رضایتنامه و جدایی از استقلال است.

ورزش سه: پس از غیبت در سه جلسه تمرینی نخست، بالاخره محمدرضا خالدآبادی روز گذشته برای اولین بار در تمرینات استقلال آفتابی شد. گلر جوانی که فصل قبل با هدف حضور در دروازه آبی‌ها، پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد ولی بجز یک مسابقه و به صورت اجبار و در پی محرومیت حسینی، فرصت بازی را به دست نیاورد.

تلاش‌های ادامه‌دار دروازه‌بان استقلال برای جدایی

خالدآبادی که از هفته‌های پایانی لیگ قبل در اندیشه حضور در ملوان جهت سپری کردن خدمت سربازی بوده، با مخالفت باشگاه جهت جدایی مواجه شد و به همین دلیل در چند جلسه نخست تمرینی، از حضور در تمرینات خودداری کرد ولی روز گذشته بالاخره در کمپ حجازی حضور یافت.
این گلر که امید داشت در فصل قبل دقایق زیادی برای تیمش به میدان برود، پس از اینکه با چراغ سبز نکونام روبرو نشد، به دنبال جدایی از تیم بود و حالا نیز که سینا سعیدی فر با اتمام قرارداد قرضی‌اش از شمس آذر به استقلال بازگشته، شانس خود را برای حضور در ترکیب تیم، اندک می بیند.

شرط استقلال برای صدور رضایت نامه خالدآبادی، تمدید قرارداد و جدایی او به مقصد ملوان بوده تا او فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و پس از پایان سربازی، آبی‌ها بتوانند مجددا از او در تیمشان استفاده کنند.

تلاش‌های ادامه‌دار دروازه‌بان استقلال برای جدایی

بالاخره باید دید که سرنوشت خالدآبادی چه خواهد شد و جواد نکونام باید برای گلر دوم تیمش، از میان این سنگربان و سینا سعیدی فر، یک نفر را انتخاب کند. با توجه به اعتماد نکونام به سعیدی فر و تمجیدهایی که او در فصل قبل از این دروازه‌بان داشت، احتمال اینکه او به عنوان گلر دوم تیم معرفی شود، زیاد است و به همین دلیل خالدآبادی همچنان به تلاش‌هایش برای جدایی ادامه می‌دهد.

البته این موضوع با فرض توافق نهایی میان حسینی و استقلال است و اینکه کاپیتان آبی‌ها برای فصل بعد نیز با تیم ادامه دهد و آنگاه نکونام گلر دوم تیمش را انتخاب خواهد کرد و همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود سنگربان دوم استقلال، سعیدی فر باشد.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋