سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

این تصاویر جدید از پزشکان شایعه و حدیث ایجاد کرده است

هواداران پزشکیان پس از پیروزی او در انتخابات در وضعیتی به سر می‌برند که می‌توان نامش را بیم و امید گذاشت.

برترین‌ها: هواداران پزشکیان پس از پیروزی او در انتخابات در وضعیتی به سر می‌برند که می‌توان نامش را بیم و امید گذاشت از این جهت که برخی رفتارهای او اصطلاحا پوپولیستی است. پوشش ساده، نوع حرف زدن، زبان بدن و دیدارهای مختلفی که با افرادی از جناح‌های مختلف داشته باعث شده که برخی او را یک رئیس‌جمهور فراجناحی نام بگذارند و شایعات درباره او بسیار زیاد بوده مثل شایعه‌ای که در دو سه روز اخیر درباره تاثیرگذاری محمد خاتمی در چینش کابینه او منتشر شد و از سوی افراد مختلفی که به اصلاح‌طلبان تعلق داشتند تکذیب شد.

این تصاویر تازه پزشکیان، حرف و حدیث‌ها ساخته است

اما نکته ویژه این چند روز درباره پزشکیان یا بهتر بگوییم حاشیه ویژه همان دیداری بود که روز گذشته با زاکانی اتفاق افتاد. دیداری که طعنه زیادی به سمت زاکانی روانه داشت و حتی پزشکیان هم از کنایه‌های کاربران بی‌نصیب نماند. زاکانی در رقابت‌های انتخاباتی به شکلی رفتار کرد که انگار به نوعی با پزشکیان کری‌خوانی می‌کرد و آن صحنه به یادماندنی «تا آخر میمانی دیگه؟» در واقع پاسخ پزشکیان به کری‌خوانی زاکانی بود که گفته بود «میمانم و نمی‌گذارم تو رئیس‌جمهور شوی».

همین سکانس ویژه از مناظرات انتخاباتی باعث شده که حالا دیدار دیروز این دو نفر به نوعی با قضاوت کاربران همراه شود. برخی کاربران با نهایت بدبینی آن مناظره را به نوعی از بازی‌های سیاسی تعبیر کردند و اینگونه نظر دادند که انگار تمام آن کنش‌ها خیلی واقعی نبوده و برخی کاربران دیگر هم از اعتماد به نفس زیاد زاکانی گفته‌اند و این دیدار با پزشکیان را با واژه‌هایی که غیر قابل انتشار است توصیف کرده‌اند. در واقع کسی که خودش را خصم پزشکیان تلقی می‌کرد حالا با او دیدار دوستانه برگزار می‌کند و این به نوعی تناقض ایجاد کرده است. 

این تصاویر تازه پزشکیان، حرف و حدیث‌ها ساخته است

پزشکیان البته در روزهای اخیر دیداری هم با خانواده شهید رئیسی داشته که شکل دیدار او و همراهی دخترش قضاوت‌های مختلفی به همراه داشته است. علاوه بر این حضور او در یک نشست و سخنرانی که با فریاد «یاحسین میرحسین» همراه بوده و از صداوسیما هم پخش شده به نوعی بدعت نام گذاری شده و برخی این اقدام را در تمام سال‌های پس از 88 بی‌سابقه خوانده‌اند. اما آنچه به نظر می رسد سیل توقعات زیادی است که به سمت دولت پزشکیان رهسپار شده.

این روزها البته ظریف و آذری‌جهرمی هم در سیبل نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار دارند که هر دوی آن‌ها قرار گرفتن‌شان در دولت جدید پزشکیان را تکذیب کردند و آنچه که مشخص است نشان  می‌دهد که پزشکیان در یک وضعیت منگنه قرار دارد و حالا تصاویری که از دیدار او با زاکانی منتشر شده به حواشی دامن زده است.

 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋