سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

واکنش مدیران استقلال به انتخاب مصطفی فرخانی

انتخاب مصطفی کارخانه به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سر و صدای زیادی راه انداخت.

خبر ورزشی: قرار گرفتن مصطفی کارخانه سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در لیست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و با انتقادات فراوانی همراه شد. گروهی از پیشکسوتان استقلال این حرکت را به نقد کشیدند و مدعی شدند وقتی تیمشان این همه چهره قدیمی دارد چرا باید فردی که هرگز در باشگاه استقلال سمت نداشته و اساساً فوتبالی هم نیست، چنین پست مهمی را احراز کند؟

واکنش مدیران استقلال به انتخاب مصطفی کارخانه

البته مدیران باشگاه استقلال ترجیح می‌دهند در این رابطه به صورت رسمی حرفی نزنند و همه چیز را به مصاحبه‌های آتی احمد شهریاری یا فرد دیگری از اعضای هیئت مدیره استقلال موکول کنند اما در صحبت‌های غیر رسمی تاکید دارند هلدینگ خلیج فارس از همان ابتدای کار برای گسترش دامنه ورزش‌های تحت پوشش باشگاه استقلال برنامه‌ریزی کرده بود و انتخاب مصطفی کارخانه نیز دقیقاً در راستای همین پروژه است.

طبق ادعای برخی از  مدیران و مسئولان استقلال، این باشگاه به زودی در عرصه والیبال هم تیمداری خواهد کرد. البته مشخص نیست کار از پایه و آکادمی والیبال آغاز می‌شود یا اینکه آنها مستقیم سراغ خریدن امتیاز یک تیم و حضور در سطوح بالای والیبال کشورمان خواهند رفت.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋