سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کادر قلعه نویی به شما آماری از دنیایی دیگر می دهد!

مشکل امیر قلعه‌نویی و دستیارانش در کادرفنی تیم ملی این است که درگیر نمودارها و آمارهایی هستند که برای مردم و اهالی فوتبال اهمیتی ندارد!

فرهیختگان: مشکل امیر قلعه‌نویی و دستیارانش در کادرفنی تیم ملی این است که درگیر نمودارها و آمارهایی هستند که برای مردم و اهالی فوتبال اهمیتی ندارد! آنها تاکید بسیار زیادی دارند که به همه بفهمانند تیمشان خوب بوده است و روی بدشانسی حذف شده‌اند.

حتی دغدغه‌  امیر و دستیارانش در جریان برگزاری جام ملت‌های آسیا همین مساله بود و در تمام کنفرانس‌های خبری به منتقدان با تیکه و کنایه حمله کرده و اعلام می‌کردند که مالکیت و امید گل عالی بوده و اگر اشتباهی وجود داشته به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان بوده نه مشکل فنی تیم.

انتقاد خیابانی از قلعه‌نویی و پاسخ دستیار امیرخان!

با چنین تفکری مشخص است که آینده به هیچ عنوان امیدوار کننده نخواهد بود! .سعید الهویی که اصلا درباره حضورش در کادرفنی تیم ملی فوتبال از همان ابتدا بحث بود و بعد از نتایج دلسرد کننده با گل گهر سیرجان و باختن به اکثر تیم‌های لیگ، بدون توجه به انتقادها  به اردوی تیم ملی رفت تا مهدی طارمی و سردار آزمون و علیرضا جهانبخش  و سایر ستاره‌ها را تمرین بدهد؛  الان می‌گوید فقط دو نیمه ضعیف داشته‌ایم و قبول ندارد که تیم ملی عملکردی سینوسی داشته است که نمی‌خواهد بگوید منظورش کدام بازی‌هاست.

بحث مربی تیم ملی با مجری در برنامه تحلیلی صداوسیما

نوع رفتار مربیان تیم ملی به این شکل است که به شکلی بسیار بدی می‌خواهند به مردم به زور بفهمانند که باید هرچیزی که می‌گویند را باور کنند وگرنه فهمی از فوتبال ندارند؛ ولی در همین جام‌ملت‌ها نیمه دوم بازی با هنک کنگ، ۲۰ دقیقه آخر نیمه دوم بازی با امارات، نیمه دوم بازی با سوریه، نیمه اول بازی با ژاپن و در بازی دقایق بسیار زیادی در بازی با قطر که به حذف ما منجر شد، تیم ملی بد بازی کرده است.

پاسخ سنگین خیابانی به ادعای «گواردیولا بودن قلعه‌نویی»

این همان چیزی است که همه مردم دیدند و مربیان تیم ملی نمی‌خواهند ببینند. آنها با یکسری آمار و نمودارهای عجیب خودشان را به خواب زده‌اند  و از فلسفه گواردیولا حرف می‌زنند؛ همین اعتماد به نفس بود که به آنها اجازه داد  در کنفرانس خبری قبل از بازی با قطر در نیمه نهایی، بیاییند درباره بسترسازی برای مهار آب باران و سیل و کشاورزی به جای فوتبال حرف بزنند!

کادر قلعه‌نویی،  از یک دنیای دیگر به شما آمار می‌دهد!

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋