دیام برد تبلیغات تلویزیونی صداوسیما حین بازی ایران و ژاپن را در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ را بررسی کرده که آمار آن را برای متخصصین حوزه تبلیغات باشتراک گذاشته است.
برترینها: دیام برد تبلیغات تلویزیونی صداوسیما حین بازی ایران و ژاپن را در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ را بررسی کرده که آمار آن را برای متخصصین حوزه تبلیغات باشتراک گذاشته است.
در این بازی که مورخ ۱۴ بهمنماه ۱۴۰۲ برگزار شد، دیام برد دو گونه از تبلیغات تلویزیونی که در حین یک مسابقه ورزشی نمایش داده میشوند مورد بررسی قرار داده است که دو نمونه از آن را در تصاویر زیر میتوانید مشاهده کنید.
نمونهای از تبلیغات حک آرم
تبلیغات حک آرم به گونهای از تبلیغات تلویزیونی گفته میشود که یک لوگو و آرم در زیر آرم آن شبکه تلویزیونی نمایش داده میشود.
نمونهای از تبلیغات زیرنویس
نمایش تبلیغ ۱۳۰ تبلیغ در طول بازی
به گزارش دیام برد، تعداد ۱۳۰ تبلیغ به دو صورت زیرنویس و حک آرم در طول ۹۰ دقیقه بازی نمایش داده شده است.
در این بازی:
پرتکرارترین تبلیغات متعلق به برندهای آروا و پمینا بوده است
۵۳ برند در تبلیغات این بازی به دو صورت زیرنویس و حک آرم حضور داشتند.
۴۶/۹ درصد از تبلیغات نمایش دادهشده متعلق به برندهای FMCG بوده است
سهم برندهای گوناگون از تبلیغات بازی ایران و ژاپن (۱۳۰ تبلیغ)
پاسخ ها