سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شوک موریتا به دفاع و بیرانوند؛ ایران صفر - ژاپن یک

تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

برترین‌ها: تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و سردار آزمون.

شوک موریتا به دفاع و بیرانوند؛ ایران صفر - ژاپن یک

ترکیب ژاپن: زیون سوزوکی، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا، واتارو اندو، آیاسه اوئدا، ریتسو دوآن، سیا مایکوما، تاکفوسو کوبو، هیروکی ایتو، تاکهیرو تومیاسو، دایزن مائدا.

شوک موریتا به دفاع و بیرانوند؛ ایران صفر - ژاپن یک

در دقیقه 13 بازی پاس در عمق زیبای عزت اللهی و شوت فنی و تماشایی علیرضا جهانبخش با اختلاف کم از روی دروازه ژاپن به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ اولین شوت داخل چارچوب ایران توسط سعید عزت اللهی ثبت شد که سوزوکی بدون مشکل آن را به راحتی سیو کرد.

شوک موریتا به دفاع و بیرانوند؛ ایران صفر - ژاپن یک
امیر قلعه نویی از شروع بازی با حساسیت بالایی بازیکنان خود را هدایت می کند

اولین گل ژاپن در دقیقه ۲۸ توسط موریتا به ثمر رسید. بازیکن ژاپن روی اشتباه کنعانی زادگان در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و ضربه زمینی او با وجود واکنش بیرانوند وارد دروازه ایران شد.

در دقیقه ۳۹ روی ارسال بلند به نزدیکی محوطه جریمه ژاپن را سامان قدوس دریافت کرد و پس از کنترل به توپ ضربه زد که شوت او خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 42  سرتوپ و ارسال خطرناک سامان قدوس از جناح چپ به مقابل تیرک دوم نزدیک بود با ضربه سردار آزمون تبدیل به گل شود که توپ با او فاصله داشت و از مقابل پای مهاجم ایران رد شد.

نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋