سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

درخواست عجیب گل محمدی برای جدایی از پرسپولیس

یحیی گل محمدی از پرسپولیس ۱۰ میلیارد می خواهد...

طرفداری: طبق شایعات، یحیی گل محمدی می گوید باشگاه پرسپولیس باید ۱۰ میلیارد دیگر به او بدهد!

روز گذشته جلسه ای بین نماینده حقوقی یحیی گل محمدی و رضا درویش برگزار شد و بعد از جلسه، مدیرعامل سرخ ها مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس قطعی شد و آن ها به دنبال سرمربی جدید هستند.

درخواست عجیب گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس

نکته ای که همچنان وجود دارد این است یحیی گل محمدی از سمتش استعفای کتبی نکرده است، در واقع در جلسه روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس با نماینده یحیی گل محمدی بر سر جدایی توافق نکرده است!

گویا رضا درویش اعتقاد دارد یحیی گل محمدی باید نصف مطالبات خود را بگیرد چون فقط یک نیم فصل در پرسپولیس بوده و از سوی دیگر مدیران پرسپولیس، او را می خواستند ولی خود یحیی ساز جدایی کوک کرده است، پس باید بخشی از مطالباتش را هم ببخشد و به باشگاه کمک کند.

اما طبق شنیده ها از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی از طریق نماینده حقوقی خود اعلام کرده نه تنها مطالباتش تا اینجای فصل را می خواهد بلکه 10 میلیارد دیگر از قراردادش را هم باید بگیرد (یحیی قراردادش را کامل نمی خواهد ولی می گوید 50 درصد قرارداد + 10 میلیارد)

از سوی دیگر مدیران پرسپولیس قرار است طی امروز و فردا جلسه دیگری را با نماینده یحیی برگزار کنند و بر سر قرارداد و نحوه پرداخت آن به توافق نهایی برسند.

با وجود اعلام مدیران پرسپولیس، یحیی گل محمدی هرچند قصدی برای بازگشت ندارد ولی روز کاغذ هنوز به شکل قطعی و حتمی جدا نشده است.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋