سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

استقلال و شکایت بی پایان

آبی‌ها تازه از ماجرای شکایت استراماچونی خلاص شده بودند که حالا دوباره درگیری ماجرایی تازه شده‌اند.

خبرورزشی: استقلال و هوادارانش پس از فصل‌ها با تسویه بدهی استراماچونی و دستیارانش و باز پس گرفتن شکایتی که باعث حذف آبی پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد تازه می‌خواستند نفسی به راحتی بکشند که انگار شکایت بعدی برای پرداخت بدهی دیگری باز آسایش و آرامش نسبی را از استقلالی‌ها گرفته است.

اینبار بدهی و شکایت عزیز آمانوف و سیلوا و کم کم بدهی و شکایت ساپینتو. انگار قرار نیست نه استقلال و نه هوادارانش تا فصل‌ها و سالها رنگ آرامش به خود بگیرد. انگار قرار نیست هواداران دیگر اسمی از بدهی و شکایت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ممنوعیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نشنوند.

استقلال نه تنها بدهی استراماچونی بلکه از هر بازیکن خارجی خود که چه یک فصل و چه یک نیم فصل و حتی یک بازی که با پیراهن آبی انجام داده بدهی دارد، بدهی‌های چند ده یا چند صد هزار دلاری که هر ساعت و هر روز در حال افزایش قیمت است دارند.

اینبار هم نوبت بدهی عزیز آمانوفی شد که در فصل و سال آخر حضورش با بی مهری فرهاد مجیدی مواجه شد و نزدیک به یک فصل تنها روی نیمکت بود یا روی سکوها و حال برای دریافت مطالبات خود به فیفا متوسل شده است و این یعنی یک شکایت دیگر برای دریافت مطالبات در موعد تعیین شده.

پر واضح است که پس از این باید منتظر شکایت سیلوا و سپس ساپینتو و دستیارانش و همین طور خارجی‌های دیگر شد که قرار نیست دست از سر استقلال بردارند و تا زمانی که فکر عاجل و درست و منطقی برای بازپرداخت به موقع بدهی‌های ارزی هر کدام از خارجی‌های آبی نشود قرار نیست حالا حالاها بدهی‌ها تمام شوند.

قرار نیست حالا حالاها این شکایت‌ها، این فشارها از سوی فیفا، این محرومیت‌ها دست از سر استقلال برداشته شوند.. بدهی‌هایی که حق طبیعی و مسلم بازیکن است و شاید چون این بازیکن خارجی است توانایی شکایت و بازپس گیری مطالبات و حقوق بحق خود را از سوی فیفا داشته باشد اما بازیکنان داخلی که همچون آنها با مطالبات معوقه بسیاری مواجه هستند آنان هم طلبکاران قدیمی و همیشگی تیمی هستند که قرار نیست رنگ آرامش به خود بگیرد.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋