سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بیانی: روزهای خوبی را برای استقلال متصور نیستم

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، آبی‌پوشان با وضعیت موجود روزهای خوبی را در فصل آینده پشت سر نخواهند گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: شاهین بیانی درباره اوضاع نامساعد باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم باشگاه استقلال هیچ وقت چنین وضعیتی را تجربه نکرده بود و اوضاع این باشگاه به‌هم ریخته است. من ناراحت هواداران هستم که عاشقانه این تیم را دوست دارند و با این بحران مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر خبرهای خوب از باشگاه باشیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند، ولی شما می‌بینید که پرسپولیس آرامش دارد و جدا از اینکه اکثر نفراتش را حفظ کرد چند بازیکن خوب هم به خدمت گرفت، ولی استقلال بازیکنان مهمی را از دست داد و چند بازیکن موردنظر نکونام هم جذب نشدند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال نیاز به بازیکنان بزرگ دارد، یادآور شد: با این شرایط جمع کردن تیم برای نکونام هم سخت است. البته این را هم باید گفت که حس مسئولیت‌پذیری این مربی قابل ستایش است که در این شرایط صبر کرده تا کارش را ادامه دهد. من قبلاً هم گفته بودم که استقلال یک سرمربی از جنس خودش را انتخاب کرده، ولی مهم این است که ابزار لازم در اختیار نکونام قرار بگیرد. اگر او ابزار نداشته باشد چگونه باید نتیجه بگیرد؟

بیانی با اشاره به شکست استقلال در بازی تدارکاتی برابر هوادار تصریح کرد: شاید نتیجه بازی دوستانه چندان مهم نباشد، ولی این باخت نشان داد که اوضاع استقلال مساعد نیست. ما هر روز یک خبر بد می‌شنویم و با اینکه همیشه نظرم این بوده که استقلال در بدترین شرایط هم شانس قهرمانی دارد، ولی باید بگویم که برای فصل آینده روزهای خوبی را برای استقلال متصور نیستم.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋