سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

موسوی: استقلال بومی مدیریت می شود

با این فاصله ای که استقلال با رقیبانش دارد، وقت را نباید تلف کرد. ۶-۷ بازیکن احتیاج دارد. هر کسی مربی شود باید بازیکن بگیرند. تیم های دیگر جلو هستند و بازیکنانشان را جذب می کنند و بازیکن با کیفیتی که مدنظر باشد کم است.

همشهری آنلاین: علی موسوی، مهاجم اسبق باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت مربیگری این تیم گفت: نمی دانم چه بگویم. در ایران می گویند در ایران مربی آنچانی برای استقلال نیست اما در این بین جواد نکونام به روز است و هواداران هم دوستش دارند.

موسوی در گفت و گو با همشهری آنلاین تاکید کرد: با این فاصله ای که استقلال با رقیبانش دارد، وقت را نباید تلف کرد. ۶-۷ بازیکن احتیاج دارد. هر کسی مربی شود باید بازیکن بگیرند. تیم های دیگر جلو هستند و بازیکنانشان را جذب می کنند و بازیکن با کیفیتی که مدنظر باشد کم است.

وی افزود: اگر هم قرار بود مربی خارجی برای استقلال بیاورند همان ساپینتو بهترین گزینه بود. می توانست از تجربیات فصل قبلش استفاده کند ولی متاسفانه استقلال خیلی محلی اداره می شود و با این رویه کم کم از جمع مدعیان خارج می شود. دود این موضوع  هم به چشم هوادار می رود. کسی هم دلسوز نیست. کسانی هم که در راس کار هستند درک درستی از مسائل ندارند.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه در شرایط فعلی بهترین راهکار برای بهبود وضعیت استقلال چیست تاکید کرد: در وهله نخست مربی را هر چه زود تر معرفی کنند و حالا که مربی نیست این کمیته فنی که گذاشتند می دانند سال گذشته استقلال در چه پست هایی مشکلات داشت. نقاط ضعف کجا بود. خودشان دست به کار شوند. باید ۲-۳ هافبک، یک دفاع و یک دروازه بان جذب کنند تا وقتی مربی آمد دستش پر باشد. اما اینکه منتظر باشیم مربی بیاید خودش بازیکن انتخاب کند و سپس تازه مذاکرات با آن بازیکن شروع شود خیلی عقب می افتیم و بهتر از پارسال نمی شویم.

موسوی تصریح کرد: اگرچه در ایران مربی به آن صورت نیست، هر مربی به استقلال بیایید زیر سوال قرار می گیرد و کار برایش سخت می شود. در ابتدا باید از مربی برنامه خواست تا با نظر او بازیکنان جذب شوند و زودتر این مسایلی که مشابهش را در استقلال می بینیم حل شود. الان بلاتکلیف هستند. تیم محلی نیست که تیم را فوری جمع کنند و وارد مسابقات لیگ شوند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تاثیر گذاری مربی خوب خارجی بر فوتبال کشورمان اضافه کرد: فوتبال برای ما نیست و از خارج آمده است. در ۱۰۰ سال گذشته کجا به خارج مربی صادر کردیم!؟ بهترین مربیان ما باید در کنار مربیان خارجی قرار بگیرند. الان برخی مربی ایرانی زرنگ شده اند و وقتی سرمربی تیمی می شوند یک مربی خارجی کنار خود قرار می دهند  تا از تمرینات آنها استفاده کرده و رو به جلو پیش بروند. اما یکسری مربی که باهوش نیستند مربی خارجی را کنار خود نمی گذارند و می ترسند.

وی افزود: الان در دنیا معرف است فرش ایرانی بهترین است و ما فرش صادر می کنیم. در کنارش هم باید بپذیریم در فوتبال هم کشورهای اروپایی و برخی دیگر از کشورها پیشرفت کردند و ما بالای ۲۵ سال است چه در رده ملی چه در رده باشگاهی قهرمان آسیا نشدیم و همین طور دست و پا می زنیم و فقط به مسیال حاشیه‌ای می پردازیم. از استقلال و پرسپولیس هم فقط رنگ پیراهن آبی و قرمزشان مانده و کری خوانی هواداران آنها.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋