سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

حمله با چاقو به یک بسیجی در شهریار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار گفت: یک جوان آمر به معروف در شهریار وقتی متوجه مزاحمت ۲ موتورسوار برای یک خانم می‌شود، برای کمک کردن به خانم اقدام به امر به معروف می‌کند اما توسط اراذل با ضربه چاقو مصدوم می‌شود.

فارس: سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار اظهار کرد: روز پنجشنبه حدود ساعت ۷ صبح، یک جوان کارگر پس از پایان شیفت کاری خود در یکی از کارخانه‌های شهریار، در حال برگشت به سمت منزل بود که در سه راهی الورد به سمت روستای دهشاد متوجه مزاحمت ۲ موتورسوار برای یک خانم می‌شود. 

حمله با چاقو به یک بسیجی در شهریار

وی گفت: این جوان بسیجی برای کمک کردن به خانمی که مورد مزاحمت قرار گرفته بود، به سمت آنها می‌رود و اقدام به امر به معروف می کند اما موتورسواران به این مرد جوان حمله کرده و با وارد کردن ضربه چاقو به سینه‌اش، موجب مجروح شدن جوان آمر به معروف شده و متواری می‌شوند. 

حمله با چاقو به یک بسیجی در شهریار

اللهیاری با بیان اینکه مرد جوان توسط اورژانس به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل می‌شود و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، افزود: روز گذشته همراه با امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده بسیج کارخانجات شهریار با حضور در بیمارستان، جویای احوال این کارگر بسیجی بودیم که کادر درمان اظهار کردند ریه‌هایش آسیب دیده و پس از عمل جراحی، وضعیتش رو به بهبود است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با اشاره به صحبت‌های خانمی که مورد مزاحمت قرار گرفته بود، بیان کرد: این زن جوان ساعت ۷ صبح در حال رفتن به محل کارش بوده است و در آن ساعت صبح که خیابان خلوت بوده، ۲ فرد موتورسوار به سمتش حمله می‌کنند و قصد سرقت و یا آزار و اذیت داشته‌اند که اگر اقدام این جوان شجاع و غیور نبود، اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.  

اللهیاری به تشکیل پرونده رسیدگی به این حادثه در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این پرونده به پلیس امنیت ارجاع داده شده تا افراد متواری شناسایی و اقدامات قانونی انجام گیرد. 

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋