انتشار تصویری از استند تبلیغاتی یک برند نوار بهداشتی در بام لند تهران همچنان حاشیه ساز است.
برترینها: انتشار تصویری از استند تبلیغاتی یک برند نوار بهداشتی در بام لند تهران همچنان حاشیه ساز است.
بنر تبلیغاتی برند نوار بهداشتی «مای لیدی» در بام لند تهران جنجالی شده. این برند بهداشتی، روز ۷ خرداد همزمان با روز جهانی بهداشت قاعدگی با قراردادن یک استند تبلیغاتی با هشتگ #ازپریودبگو، زنان را تشویق به صحبت درباره تجربیات خود کرده؛ مسالهای که هنوز برای عدهای تابو محسوب میشود.
در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:
جنجال استند تبلیغاتی یک برند نوار بهداشتی در بام لند
خجالت یا حیا؛ مساله این است!
در همین رابطه وب سایت تبیان، رسانه سازمان تبلیغات اسلامی نوشته است:
* هفته گذشته هشتگی در شبکههای اجتماعی راه افتاد که به ماجرای تبلیغ یک پد بهداشتی پرداخته بود. برخی کاربران با این هشتگ نسبت به تابو بودن و احساس خجالت مطرح کردن چرخه قاعدگی بانوان به صورت عمومی اعتراض کرده بودند
* خیلی از توئیتها، خاطرات بدی بود که افراد از برخورد والدین خود با مسئله بلوغ داشتند؛ اما دو اشتباه بزرگ در این جریان وجود دارد:
* اول اینکه خجالت و حیا به یک معنا در نظر گرفته شده؛ این در حالی است که ما میتوانیم از امری حیا کنیم؛ اما از آن خجالت نکشیم! اشتباه بعدی این بود که خیلی از کاربران، اشتباه سنتی و غیرهمدلانه والدین را به پای دین گذاشتند!
* برای مثال مادرانی که نتوانستند مسئله بلوغ را به خوبی برای دختر خود توضیح دهند یا آنهایی که به خاطر وسواس، مسئله هورمونی بلوغ را به عنوان یک عیب در ذهن دخترشان ثبت کردند
* لازم است والدین، مسئولان و معلمان نحوه برخورد درست با مسئله بلوغ را آموزش ببینند تا بچهها بدانند تغییرات هورمونی بدن، عیب یا نقص نیست که مایه خجالت باشد
* مهمترین نکته این است که افراد به خاطر حیامندی درباره این مسائل در محیطهای عمومی صحبت نمیکنند یا در حرف زدن دربارهاش چارچوبها را حفظ میکنند.
پاسخ ها