سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال اروپا

به نظر می‌رسد کیلیان امباپه هیچ قصدی برای تمدید قرارداد خود با پی‌اس‌جی ندارد. مهاجم فرانسوی سال گذشته در یک حرکت پر سر و صدا بی‌خیال رسیدن به رویای کهکشانی شدن شد و ترجیح داد که قراردادش را با باشگاه پاریسی تا سال ۲۰۲۴ به علاوه ‌بند تمدید داوطلبانه تا ۲۰۲۵ تمدید کند.

خبرآنلاین: به نظر می‌رسد کیلیان امباپه هیچ قصدی برای تمدید قرارداد خود با پی‌اس‌جی ندارد. مهاجم فرانسوی سال گذشته در یک حرکت پر سر و صدا بی‌خیال رسیدن به رویای کهکشانی شدن شد و ترجیح داد که قراردادش را با باشگاه پاریسی تا سال ۲۰۲۴ به علاوه ‌بند تمدید داوطلبانه تا ۲۰۲۵ تمدید کند.

حال پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نه چندان درخشان در رقابت‌های اروپایی شایعاتی به گوش می‌رسد که فوق ستاره فرانسوی علاقه‌ای به فعال کردن بند تمدیدش با پاری‌سن‌ژرمن ندارد و با این حساب قرارداد او در تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.

امباپه در پایان فصل جاری وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود خواهد شد و پاری‌سن‌ژرمن دوباره در موقعیت تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت که آیا برای تمدید قراردادش تلاش کند یا اینکه او را بفروشد تا تابستان آینده رایگان از دستش ندهد؟

این اتفاق قبلاً در تابستان ۲۰۲۱ نیز برای پاریسی‌ها رخ داده است، زمانی که رئال مادرید پیشنهاد هنگفت ۲۰۰ میلیون یورویی را روی میز مالکان قطری گذاشت آنها ترجیح دادند حتی در صورت آزاد شدن بازیکن او را در تیم نگه دارند و دست رد روی رقم شگفت‌انگیز مادریدی‌ها بزنند.

با این وضعیت، لوس بلانکوس ممکن است بتواند تابستان ۲۰۲۴ فوق ستاره فرانسوی را به‌صورت رایگان جذب کند. طبق گزارش لکیپ، پاری‌سن‌ژرمن مطمئن بود که امباپه ‌بند تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۵ را فعال خواهد کرد، اما نظر خود بازیکن چیز دیگری است. به گفته این نشریه فرانسوی، امباپه که در ماه دسامبر در فینال جام جهانی هت‌تریک کرد، علاقه چندانی به تمدید این قرارداد ندارد.

مهاجم سابق موناکو تا ۳۱ جولای فرصت دارد این بند را در قرارداد خود با پاریس فعال کند. در غیر این صورت، او می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به‌صورت رایگان تیم را ترک کند. حال پاری‌سن‌ژرمن در موقعیت بلاتکلیفی قرار می‌گیرد که شاید فروش باارزش‌ترین دارایی آنها تصمیم عاقلانه‌تری نسبت به خروج رایگان او در تابستان آینده باشد. امباپه در فوریه گذشته به آقای گل تاریخ پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شد و در همان بازی لیونل مسی نیز هفتصدمین گل باشگاهی خود را به ثمر رساند. ملی‌پوش فرانسوی مدت‌هاست که به رئال مادرید لینک می‌شود و جرقه این انتقال از سال ۲۰۲۱ زده شد.

شمارش معکوس برای انفجار بمب در فوتبال اروپا

پس از اینکه تلاش کهکشانی‌ها در به خدمت گرفتن امباپه بی‌ثمر ماند و فرانسوی تمدید کرد علاقه باشگاه به این بازیکن کاهش یافت، اما شرایط از آن زمان هم برای امباپه و هم برای رئال مادرید به نحوی پیش رفته است که اقدام دوباره فلورنتینو پرز برای این بازیکن تعجب‌آور نخواهد بود.

این مهاجم بعد از تمدید با تیم زادگاهش در مصاحبه‌ای تأکید کرده بود که در پاریس بسیار خوشحال است. او گفت: «بازی کردن در اینجا برای من یک امتیاز است. من اهل پاریس هستم و حضور در پی‌اس‌جی بسیار خاص است. از زمانی که بسیار جوان بودم به این تیم آمدم و در داخل و خارج زمین کم‌کم بزرگ و بالغ شدم. آینده‌ام را به لیگ قهرمانان گره نزده‌ام و با احترام به باشگاه اگر می‌خواستم از تیم بروم خیلی زودتر رفته بودم. اینجا هستم و بسیار خوشحالم و در حال حاضر به چیزی جز خوشحال کردن هواداران و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنم.»

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋