سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

جوان آبادانی خواهرش را به خاطر صیغه شدن به قتل رساند

ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ بود که صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان وحشت را به دل مردم انداخت و خیلی زود در تماس با پلیس ۱۱۰ تیمی از مأموران به محل تیراندازی رفته و با صحنه جنایتی هولناک روبه‌رو شدند.

ایران نوشت: ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه دوشنبه ۳ آذر سال ۱۳۹۹ بود که صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان وحشت را به دل مردم انداخت و خیلی زود در تماس با پلیس ۱۱۰ تیمی از مأموران به محل تیراندازی رفته و با صحنه جنایتی هولناک روبه‌رو شدند.

تیم پلیسی در محل با جسد زن ۳۰ ساله‌ای مقابل در خانه‌شان روبه‌رو شدند که داخل خودرو هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته بود.

تحقیقات کلید زده شد و مأموران پی بردند زن جوان در حالی که همراه فرزند ۱۲ ساله‌اش و برادرش در خودرو بودند، برادرش در برابر چشمان خواهرزاده‌اش اقدام به تیراندازی به سمت خواهرش کرده و پس از قتل پا به فرار گذاشته است.

بدین ترتیب به دستور بازپرس ویژه قتل تجسس‌های پلیسی آغاز شد و مأموران در بررسی‌های میدانی پی بردند که زن جوان از اوایل سال ۱۳۹۹ صیغه یک مرد عراقی شده و پسر جوان با اطلاع از این موضوع و با توجه به مخالفت‌هایی که در این زمینه داشته، دست به قتل خواهرش زده است.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه خانواده زن جوان با حضور در اداره پلیس ادعا کردند پسرشان با آنها تماس گرفته و عنوان کرده قصد کشتن خواهرش را نداشته و گلوله اشتباهی شلیک شده است.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد.جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋