سیمین قادرپور

سیمین قادرپور

دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

استقلال بدون محرومیت به دربی رسید؟

تیم فوتبال استقلال که هفته آینده در غیاب دو بازیکن خارجی و کلیدی خود به مصاف هوادار می‌رود برای دیدار هفته بیست و هفتم خود که در برابر پرسپولیس برگزار می‌شود از جهت دریافت کارت زرد برای بازیکنانش با خطری مواجه نیست.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال که هفته آینده در غیاب دو بازیکن خارجی و کلیدی خود به مصاف هوادار می‌رود برای دیدار هفته بیست و هفتم خود که در برابر پرسپولیس برگزار می‌شود از جهت دریافت کارت زرد برای بازیکنانش با خطری مواجه نیست. این در صورتی است که بازیکنان این تیم تنها با دریافت کارت قرمز یا احیانا در صورت مصدومیت دربی شماره ۱۰۰ را از دست خواهند داد. 

البته از آنجایی که استقلالی‌ در لیگ بیست و دوم هنوز بازیکن اخراجی را در ترکیب خود ندیده است و اینکه برای هفته بعدی نیز روی کاغذ کار راحتی را پیش‌رو دارد به احتمال زیاد در این هفته بازیکنان این تیم با طی روند گذشته به سلامت از این دیدار هم عبور کرده تا به احتمال بسیار زیاد صحیح و سلامت و بدون تلفات به دیدار با پرسپولیس برسند. 

البته درخصوص مهدی قایدی نیز شبهاتی وجود داشت اما این در حالی است که این بازیکن تنها دو کارت زرد دریافت کرده و در صورت دریافت کارت زرد مقابل هوادار ۳‌کارته خواهد شد.

سیمین قادرپور
سیمین قادرپور دانشجوی پزشکی و علاقمند به نویسندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋