simadentclinic.seo

simadentclinic.seo

ارتودنسی دندان و عوامل موثر بر قیمت

ارتودنسی شاخه‌ای از دندانپزشکی است که بر اصلاح نامنظمی‌های دندان‌ها و فک‌ها، به‌ویژه در نحوه هم‌ترازی و تناسب آن‌ها با یکدیگر تمرکز دارد. از طریق ارتودنسی می توانیم دندان هایی را اصلاح کنیم که عبارتند از:
نامناسب
شلوغ
شکاف و فاصله
درمان ارتودنسی راهی سریع‌تر، راحت‌تر و مؤثرتر از سال‌های گذشته است و بهترین راه برای صاف کردن لبخند شماست.
در حالی که بسیاری از بیماران ارتودنسی را راهی موثر برای بهبود زیبایی لبخند خود می دانند، درمان ارتودنسی می تواند برای سلامت و عملکرد دهان و دندان شما بسیار مفید باشد. دندان هایی که به درستی تراز شده اند عموما در خطر کمتری برای مشکلات دندانی مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه قرار دارند. ارتودنسی همچنین می تواند جویدن، غذا خوردن و صحیح صحبت کردن را برای شما آسان تر کند. در ادامه درباره قیمت ارتودنسی دندان به صورت کامل توضیح می دهیم.

 

عوامل موثر به روی قیمت ارتودنسی

1. قیمت مشاوره اولیه
چه قبلاً بریس داشته باشید یا این اولین بار است که به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید، اولین قدم همیشه یکسان است: مشاوره اولیه. در حالی که بسیاری از مطب ها این قرار را به صورت رایگان ارائه می دهند، برخی دیگر به پیش پرداختی نیاز دارند که در صورت تصمیم به انجام، برای درمان شما استفاده می شود. این قرار شامل یک معاینه کامل دندان ها، بررسی گزینه های درمانی شما، تخمین زمان مورد انتظار و هزینه تقریبی است.
2. پیچیدگی دندان شما
البته هیچ دو لبخندی شبیه هم نیستند. در حالی که ممکن است یکی از بیماران به دنبال بریس هایی برای رفع یک شکاف کوچک باشد، بیمار بعدی ممکن است علاقه مند به رسیدگی به ازدحام شدید دندان هایش باشد. از آنجایی که پیچیدگی ناهماهنگی دندان شما بر طول و پیچیدگی درمان شما تأثیر می گذارد، این فاکتور بسیار مهم است که هنگام تعیین هزینه دندان باید در نظر بگیرید.
3. نوع بریس هایی که انتخاب کردید.
اگر بریس‌های سنتی یا نامرئی را انتخاب کرده اید، معمولاً تاثیر یکسانی دارند اما تفاوت‌هایی وجود دارد که می‌تواند بر قیمت کلی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، از آنجایی که ارتودنسی نامرئی قابل جابجایی است به طور بالقوه زمان بیشتری را به درمان اضافی شما اضافه می‌کند. 

 

 4. انجام خدمات تحت پوشش بیمه
بسیاری از بیماران نمی دانند که برخی از طرح های دندانپزشکی بخشی از هزینه های دندان را پوشش می دهد. اگر کلینیک شما این مزیت را ارائه می دهد، می توانید هزینه های ارتودنسی خود را بیش از 1000 دلار کاهش دهید! پس، دریغ نکنید که از مطب بپرسید که آیا خدمات شان را تحت بیمه انجام می دهند.

نتیجه گیری

این موارد که در اینجا توضیح داده شد تنها چند فاکتور قابل توجه است که در هزینه درمان ارتودنسی شما نقش دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است با کلینیک دندانپزشکی خود تماس بگیرید.

simadentclinic.seo
simadentclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋