simadentclinic.seo

simadentclinic.seo

قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا

 

ارتودنسی نامرئی، یک روش ارتودنسی پرطرفدار است که بیشتر توسط بزرگسالان استفاده می‌شود. در این روش، بریس های ارتودنسی از بیرون قابل مشاهده نمی باشد. ارتودنسی به دو دسته نامرئی و معمولی تقسیم می‌شود.
مزیت اصلی ارتودنسی نامرئی، ناپدید بودن آن است، اما همه نمی توانند از این روش استفاده کنند و برای تعیین نوع ارتودنسی بهتر است با ارتودنتیست مشورت شود.
 در این مقاله مطالبی مانند انواع ارتودنسی نامرئی، هزینه تقریبی آن و قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انواع ارتودنسی نامرئی
ارتودنسی نامرئی یک روش درمانی پرطرفدار است که دارای انواع مختلفی بوده و به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می‌شود.
ارتودنسی نامرئی ثابت
ارتودنسی نامرئی لینگوال (Lingual Braces): این نوع ارتودنسی پشت دندان‌ها نصب می‌شود و از بیرون قابل مشاهده نیست. به آن ارتودنسی مخفی هم گفته می‌شود.
ارتودنسی نامرئی با براکت‌های سرامیکی (Clear Braces): در این نوع ارتودنسی از براکت های هم رنگ دندان استفاده می شود.
ارتودنسی نامرئی متحرک با الاینرهای شفاف
این نوع شامل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی بدون سیم، ارتودنسی با الاینرهای شفاف (Clear Aligners) و ارتودنسی invisalign می باشد. این روش با الاینرهای شفاف و منعطف انجام می‌شود و به راحتی می‌توان آن‌ها را برداشت یا نصب کرد. اما تنها در طول شبانه‌روز، به مدت معینی می‌توان از دهان خارج کرد.
مزایای این روش شامل نامرئی بودن، انعطاف‌پذیری و امکان برداشتن آن در مواقع خاص می‌باشد. اما توصیه می‌شود این کار را زیاد تکرار نکنند. برای استفاده از هر نوع ارتودنسی نامرئی، معاینه و مشاوره توسط متخصص ارتودنسی ضروری است.
قیمت ارتودنسی نامرئی
هزینه ارتودنسی نامرئی متغیر و به انواع مختلف ارتودنسی نامرئی بستگی دارد. یکی از انواع ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی دیمون است که قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا حدوداً ۱۰ میلیون تومان می باشد.
هزینه ارتودنسی نامرئی بیشتر از ارتودنسی‌های دیگر است، اما در برخی موارد، نسبت به برندهای تولید شده در کشورهای دیگر، قیمت ارتودنسی نامرئی در ایران به صرفه‌تر است.
اصلی‌ترین عوامل موثر در هزینه ارتودنسی نامرئی عبارتند از شدت ناهنجاری دندان، تعداد فک‌های مورد درمان، مدت زمان درمان، و نیاز به لوازم و دستگاه‌های اضافی.
هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی حدوداً ۷۵ میلیون تومان است، اما این مقدار ممکن است با توجه به موارد خاص مراجعه کننده تغییر کند.
با توجه به این که برخی از افراد فقط می‌خواهند دندان‌های بالا‌ی خود را بهبود ببخشند، هزینه ارتودنسی نامرئی فقط برای فک بالا بیشتر توجه می‌شود. اما باید به یاد داشت که ارتودنسی نامرئی جنبه درمانی هم دارد و صرفاً جنبه زیبایی نیست.
جمع بندی
 در نهایت، قیمت ارتودنسی نامرئی بستگی به موارد مختلفی دارد از جمله: برند ارتودنسی نامرئی و میزان ناهنجار های دندان بیمار. برای اطلاع از قیمت دقیق ارتودنسی نامرئی، می توانید به سایت سیمادنت مراجعه نموده و با متخصصین مجرب این کلینیک مشورت نمایید.

 

simadentclinic.seo
simadentclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋