simadentclinic.seo

simadentclinic.seo

مزیت های ارتودنسی دندان توسط متخصص ارتودنسی چیست؟

 

ارتودنسی دندان که توسط متخصص ارتودنسی انجام می گیرد، راهی است برای اصلاح و ردیف کردن دقیق دندان ها می باشد و برای رفع ناهنجاری های فک و دندان مورد استفاده قرار می گیرد. ارتودنسی موجب بهبود ظاهر افراد، لبخند زیبا، بهبود جذابیت زیبایی، سلامت بیشتر دهان ها و دندان ها و همچنین بهبود عملکرد دندان ها نیز می باشد.

با کمک فشار مناسب بر دندان توسط متخصص ارتودنسی می توان این فرایند را انجام داده و در نهایت از نتایج ارتودنسی لذت برد. علاوه بر دندان های یک دست و زیبا و ردیف شده، لذت بردن از خوردن خوراکی های مختلف و سهولت و تسریع پاکسازی دندان ها نیز از دیگر نتایج انجام فرایند ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی بهره لازم و کافی را برد.

اولین مزایا حفظ سلامت دندان و کاهش ریسک پوسیدگی دندان ها می باشد. دومین مزایا سهولت در جویدن مواد غذایی و لذت بردن از تمام خوراکی ها. سومین مزیت رعایت بهداشت دندان و دهان راحت تر می شود. چهارمین مزیت ظاهری زیبا برای دندان‌ و لبخندی زیبا، پنجمین مزیت افزایش طول عمر دندان.

 ششمین مزیت که توسط متخصص ارتودنسی انجام می شود، حفظ دندان طبیعی که کج و نامناسب رشد کرده اند. هفتمین مزیت ارتودنسی منظم شدن الگو رشد مناسب و طبیعی فک و دندان و در نهایت هشتمین مزیت هدایت نحوه رشد فک ها که توسط متخصص ارتودنسی انجام می گیرد.

معایب و عوارض ارتودنسی دندان چیست؟

از اولین معایب ارتودنسی که متخصص ارتودنسی انجام می گیرد، می توان گفت عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند موجب آسیب های جدی به مینای دندان ها شود. طولانی بودن زمان درمان با ارتودنسی که ممکن است تا دو سال طول بکشد. ممکن است چند روز اول براکت ها، درد جزئی در دندان ها ایجاد کنند. امکان برگشت ناهنجاری و نا مرتب بودن دندان ها بعد از درمان وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از متخصص ارتودنسی به وب سایت سیمادنت کلینیک https://simadentclinic.com/مراجعه کنید.

simadentclinic.seo
simadentclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋