simadentclinic.seo

simadentclinic.seo

به نظر شما هزینه ارتودنسی در سال 1401 خیلی زیاده؟

هزینه ارتودنسی اکثرا از موارد بسیار مهم در بیماران برای درمان و پیشگیری علی الخصوص درمان زیبایی است. بنابراین اکثر افرادی که هزینه ارتودنسی برایشان خیلی مهم است با علم و آگاهی از عوامل موثر بر قیمت و هزینه ارتودنسی می توانند تصمیم گیری بهتری کنند و روش های مختلفی برای کاهش و کمتر کردن قیمت ارتودنسی در پیش خواهند گرفت.

درمان ارتودنسی یکی از درمان های بسیار مهم برای حفظ سلامت و زیبایی دندان و لبخند افراد جامعه می باشد و به خاطر اینکه ما ها همیشه دوست داریم لبخندی سالم و زیبا تر داشته باشیم، گاهی به درمان و هزینه ارتودنسی فکر خواهیم کرد. اگر قراره بدانید درمان ارتودنسی چقدر برایتان هزینه تمام می کند باید بدانید در هر مورد هزینه ارتودنسی معمولا متفاوت است و نمیتوان یک قیمت قطعی برای درمان ذکر کرد.

اگر دندان شما دچار ناهنجاری است و به شکل نا همگون در فک قرار دارد و بخواهید اقدام به مرتب کردن آن دندان بکنید، بهترین روش، استفاده از تخصص ارتودنسی می باشد. طبیعتا اینجا چند سوال بسیار مهم وجود دارد که برای افراد ممکن است پیش آید، که صد در صد در مورد هزینه ارتودنسی خواهد بود. باید حتما به یاد داشته باشیم که هزینه ارتودنسی در هر سال که میگذرد متفاوت خواهد بود و اگر بیمار بخواهد مدام به پیگیر قیمت باشد  باید از قیمت ارتودنسی اطلاع پیدا کند و از جدول هزینه های مراکز درمانی استفاده کند.

آیا امکان اقساطی کردن هزینه ارتودنسی وجود دارد؟

قیمت خدمات ارتودنسی در سیمادنت کلینیک حتما اقساطی می باشد. شرایط پرداخت قسطی قیمت ارتودنسی به صورت یک سوم پیش پرداخت و مابقی هزینه به صورت شش تا هشت ماه قسطی می گردد.

حتما باید بدانیم که هزینه ارتودنسی به عوامل متعددی بستگی دارد. مثلا، نوع ارتودنسی بکار رفته برای درمان دندان بیمار. معمولا انواع ارتودنسی متحرک، ثابت و نامرئی وجود دارد که تفاوت هایی با هم خواهند داشت. که هر کدام از این خدمات هزینه جدایی برای خود دارند.

معمولا هزینه ارتودنسی با براکت رنگی یا معمولی کمتر از قیمت ارتودنسی های نامرئی است. در ضمن باید دقت داشته باشیم که هزینه ارتودنسی فک های بدن نیز قیمت های متفاوتی خواهند داشت. در نهایت هزینه ارتودنسی فک بالای بیمار کمتر از فک پایین بیمار است.

اگر دندانپزشک ارتودنسی تشخیص دهد که بیمار باید از هدگیر برای ارتودنس استفاده کند، جمع قیمت نهایی ارتودنسی حتما افزایش هایی خواهد یافت. میزان سختی و پیچیدگی درمان و منحنی و کج بودن دندان نیز به طور کامل از مواردی هستن که در هزینه ارتودنسی تاثیر گذار خواهد بود.

نوع سیستم و طول زمان درمان بیمار، نوع پوشش تکمیلی بیمه، کهولت سن بیمار و تجهیزات و ابزارهای به کار رفته در طول درمان از موارد تاثیرگذار در قیمت و هزینه ارتودنسی می باشد.

چسباندن مجدد براکت شکسته براکت سرامیکی   700/000

ریتینر ثابت خلفی (هر ناحیه)      700/000

هزینه هوک جراحی+قالبگیری استیج3/000/000

ارتودنسی دیمون (به ازای هرفک اضافه می شود)  10/000/000

   ارتودنسی متحرک دو فک      24/000/000

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ارتودنسی به وب سایت سیمادنت کلینیک https://simadentclinic.com/مراجعه کنید.

simadentclinic.seo
simadentclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋