simadentclinic.seo

simadentclinic.seo

متخصص ارتودنسی

درمان ارتودنسی انواع مختلفی دارد که یکی از این درمان متخصص ارتودنسی متحرک است . امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های متخصص ارتودنسی متحرک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . ارتودنسی متحرک که با عنوان ارتودنسی نامریی نیز شناخته می شود ، نوعی ارتودنسی است که با دستگاه های مخصوصی ، بر روی دندان ها قرار می گیرد و مانع از دید بیمار به دندان ها می شود . البته برای متحرک شدن باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد . این متخصص با دستگاه های مخصوص ، با دقت و ظرافت این کار را انجام می دهد و به بیمار خود کمک می کند تا ارتودنسی و دیگر مشکلات دهانی و دندانی خود را به صورت صحیح حل کند . در درمان ارتودنسی متحرک علاوه بر این که ارتودنسی روی دندان ها انجام می شود ، برخی از مشکلات دندانی فکی نیز رفع می شود . از مهم ترین این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اگر نمی دانید که از چه روش درمانی برای اصلاح ناهنجاری های دندانی فکی خود استفاده کنید می توانید از متخصص ارتودنسی مشاوره بگیرید . در این مقاله از سایت کلینیک دندان پزشکی دکتر سلام به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد : ارتودنسی چیست ؟ ارتودنسی یک روش درمانی دندانپزشکی است که به تصحیح و درمان ناهنجاری های دندانی فکی کمک می کند . به این فرایند درمان ارتودنسی نامریی گفته می شود . این روش درمان تا حدودی در اصلاح ناهنجاری های دندانی فکی موثر است . در ادامه ی این مقاله به بررسی این روش درمان نیز خواهیم پرداخت . ارتودنسی چیست ؟ ارتودنسی ، اصلاح دندان ها با تغییر در فک و دندان ها است . ارتودنسی شامل استفاده از براکت هایی برای صاف نگه داشتن دندان ها است .
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود یک متخصص ارتودنسی نتواند بهترین نوع درمان را به بیماران پیشنهاد دهد این است که نمی دانند کدام روش درمانی برای کدام نوع از مشکلات مورد استفاده قرار بگیرد و کدام روش درمان برای همه موارد مناسب نیست . درمان ارتودنسی به دو دسته کلی ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک تقسیم می شود . ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک از انواع ارتودنسی هستند که توسط متخصص ارتودنسی و با توجه به وضعیت بیمار انتخاب می شود . تفاوت ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک در این است که ارتودنسی ثابت برای کودکان مناسب است در حالیکه ارتودنسی متحرک برای بزرگسالان مناسب است . ارتودنسی ثابت با توجه به اینکه از براکت های شفاف ساخته می شود و این براکت ها با گذشت زمان و به دلیل افزایش سن دچار شکستگی و یا تغییر شکل می شوند از هزینه ی بیشتری برخوردار است . ارتودنسی متحرک با توجه به اینکه از براکت های نامریی ساخته می شوند.
 
 
از دیگر مواردی که باعث می شود متخصص ارتودنسی متخصص و ماهر باشد این است که بتواند بهترین نوع درمان را برای بیماران خود فراهم آورد تا در نهایت سلامت بیماران به بهترین شکل حفظ شود و در نهایت مشکلات دندانی فکی و فکی در افراد بهبود پیدا کند و یا از بین برود و از بروز عوارض و مشکلات بعدی در دهان و دندان جلوگیری کند . انواع درمان ارتودنسی ارتودنسی دندان ها را در ردیف و یا ردیف و مرتب می کند و باعث می شود که دندان ها به شکل درستی و بدون نقص به جلو حرکت کنند.
ارتودنسی نامریی ارتودنسی نامریی به دو نوع ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک تقسیم می شود . که در ارتودنسی متحرک از سیم های متحرکی استفاده می شود که روی دندان های شما ثابت می شود و باعث منظم تر شدن دندان های شما می شود . ارتودنسی ثابت ارتودنسی ثابت نوعی از ارتودنسی است که به صورت ثابت انجام می شود و به صورت دایمی استفاده نمی شود . در این روش از ارتودنسی ، براکت ها به طور کامل از دندان ها برداشته می شود . ارتودنسی نامریی ارتودنسی نامریی نسبت به ارتودنسی ثابت بهتر است . این نوع ارتودنسی به این علت که نیاز به نصب روی دندان های شما ندارد ، برای افرادی که دارای لبخند زیبا هستند. با سیمادنت همیشه لبخند بزنید.
simadentclinic.seo
simadentclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋