سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

برنامه Quick Share اکنون حتی بدون اتصال به شبکه Wi-Fi فایل ها را به سرعت منتقل می کند

اپلیکیشن Quick Share حالا حتی بدون اتصال به شبکه وای‌فای، فایل‌ها را سریع انتقال می‌دهد

یکی از مشکلات بزرگ Quick Share برطرف شد.

یکی از بهترین ابزارها برای انتقال فایل میان گوشی اندرویدی و رایانه شخصی ویندوزی، قابلیت Quick Share است. تنظیم و استفاده از آن آسان است و فایل‌ها را واقعاً سریع منتقل می‌کند اما یکی از مشکلات اصلی Quick Share برای سرویس گیرنده ویندوز این است که اگر رایانه ویندوزی در همان شبکه Wi-Fi مشترک با گوشی اندرویدی نباشد، فایل‌ها را به‌کندی انتقال می‌دهد اما حالا گوگل این مشکل را برطرف کرده است.

هنگامی که گوگل سال 2023، قابلیت Quick Share را برای ویندوز عرضه کرد، گفت هم تلفن اندرویدی هم رایانه شخصی ویندوزی شما باید به یک شبکه متصل باشد تا بهترین سرعت انتقال فایل را داشته باشید. وگرنه اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق اتصال بلوتوث انجام می‌شود که به‌طور چشمگیری کندتر از اتصال Wi-Fi است.

اپلیکیشن Quick Share حالا حتی بدون اتصال به شبکه وای‌فای، فایل‌ها را سریع انتقال می‌دهد

انتقال داده با سرعت بسیار بالا حتی بدون اتصال به شبکه وای‌فای در Quick Share

یکی از کاربران تصویری منتشر کرده از انتقال داده‌ها با سرعت بالا چه در حالت اتصال دستگاه‌ها به وای‌فای مشترک چه غیر آن، خبر می‌دهد. او می‌گوید هنگام ارسال فایل‌ها، وقتی گوشی و کامپیوتر به شبکه وای‌فای یکسان وصل بودند، انتقال داده‌ها با سرعت 30 مگابایت‌برثانیه انجام می‌شد. در حالتی نیز که قابلیت وای‌فای 2 دستگاه فعال است اما هیچ‌کدام به شبکه وای‌فای خاصی متصل نیستند، این کاربر همین سرعت را مشاهده کرده است.

اپلیکیشن Quick Share حالا حتی بدون اتصال به شبکه وای‌فای، فایل‌ها را سریع انتقال می‌دهد

دقیقاً مشخص نیست این تنظیمات را گوگل چه زمانی تغییر داده است. نسخه 1.0.1724.0 اپ Quick Share، قدیمی‌ترین نسخه‌ای است که این کاربر آزمایش کرده و معلوم شده Quick Share در ویندوز می‌تواند مادامی که وای‌فای روشن است، فایل‌ها را با سرعت بسیار مناسبی دریافت و ارسال کند. اما لازم نیست حتماً به یک شبکه وای‌فای وصل شوید.

باید منتظر ماند و دید این بهبود موقتی بوده و در اثر باگ به‌ وجود آمده یا اینکه واقعاً گوگل به‌صورت هدفمند این تغییر را ایجاد کرده است.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋