ایرانخودرو در نیمه مهرماه 1403، طرح تبدیل حواله هایما S7 به پژو 207 و تارا را منتشر کرد.
ایرانخودرو در نیمه مهرماه 1403، طرح تبدیل حواله هایما S7 به پژو 207 و تارا را منتشر کرد. این طرح برای تعهدات پیشفروش عادی شهریور و مهر این شرکت منتشر شده است. در این طرح متقاضیان میتوانند بهجای هایما S7 توربوشارژر، پژو 207 اتوماتیک یا تارا اتوماتیک تحویل بگیرند.
خودرو مبدا | برنامه فروش مبدا | خودرو قابل تحویل |
هایما S7 | تعهدات پیش فروش عادی شهریور | پژو 207 اتوماتیک (45 روزه) یا تارا اتوماتیک (30 روزه) |
تعهدات پیش فروش عادی مهر | پژو 207 اتوماتیک (75 روزه) یا تارا اتوماتیک (60 روزه) |
هایما S7 را میتوان یکی از دیرپاترین کراساوورهای چینی دانست که از اواسط دهه 1390 تاکنون روی خط تولید ایرانخودرو قرار دارند. تولید هایما S7 در ایرانخودرو از سال 1394 آغاز شد و تابهامروز ادامه دارد. ایرانخودرو از سال 1399 نسخه جدید هایما S7 را با چند آپشن جدید و پسوند پلاس روانه بازار کرده است. بااینحال تاکنون نسل دوم هایما S7 را در بازار ایران ندیدهایم.
همچنین بخوانید: هایما S7 پرو با موتوری جدید به بازار ایران میآید
تولید نسل اول این خودرو یعنی همان مدلی که در ایران به تولید میرسد، سال 2015 به پایان رسید. از سال 2015 تا 2020 نیز نسل دوم این خودرو که در واقع نسخه فیسلیفت کامل هایما S7 بود، به تولید رسید. تولید هایما S7 در چین از سال 2020 بهصورت کامل و بدون معرفی مدل جایگزین متوقف شده است.
ایرانخودرو مدتی پیش اعلام کرد که نسخه جدید این خودرو با نام هایما S7 پرو، جایگزین مدل قبلی خواهد کرد. هایما S7 پرو فاقد موتور 1.8 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است و بهجای آن از موتور 1.5 لیتری TGDi بهره میبرد. این اقدام باعث میشود تا هایما S7 پرو رقیبی همسان و نزدیک برای دیگر کراساوورهای جمعوجور این رده یعنی KMC X5، تیگارد X35 و امویام X55 پرو باشد.
پاسخ ها