سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

گوگل ظاهرا در حال اضافه کردن انیمیشن های جدید شبیه سیری به هوش مصنوعی جمینا است

گوگل ظاهراً انیمیشن‌هایی شبیه سیری جدید را به هوش مصنوعی جمینای اضافه می‌کند

طراحی و ساخت این انیمیشن‌ها با ترکیبی از رنگ‌های آبی و بنفش، شکل تازه‌ای به جمینای خواهد بخشید.

گوگل روی عرضه انیمیشن‌های جدیدی برای جمینای کار می‌کند و به‌ نظر می‌رسد در طراحی و ساخت آن‌ها از انیمیشن‌های جدید سیری در نسخه بتا iOS 18.1 الهام گرفته است.

براساس گزارش وب‌سایت «AndroidAuthority»، دو انیمیشن جدید در آخرین نسخه بتای گوگل (نسخه 15.31.29.29) تعبیه شده است که می‌توانید در تصاویر زیر آن‌ها را مشاهده کنید؛ برای مثال انیمیشن اول حالت درخشانی به پاپ‌آپ‌های گوگل می‌بخشد.

انیمیشن جدید جمینای

زمانی که کاربران از دستیار صوتی جمینای استفاده می‌کنند، با این انیمیشن مواجه می‌شوند که مانند لوگوی جمینای، ترکیبی از رنگ‌های بنفش و آبی دارد و فقط اطراف پاپ‌آپ ظاهر می‌شود.

جمینای در دست توسعه و تغییر قرار دارد

اما انیمیشن دوم زمانی نمایش داده می‌شود که جمینای را در برنامه باز کنید. اینجا کاربران انیمیشنی تمام‌صفحه شامل طیفی از موج‌های آبی و بنفش می‌بینند که با کشیدن پاپ‌آپ، فعال می‌شود. البته ازآن‌جایی‌که این انیمیشن‌های جمینای همچنان درحال توسعه‌اند، ممکن است شکل‌وشمایل نهایی آن‌ها کمی متفاوت از حالت فعلی باشد.

انیمیشن جدید جمینای

گوگل در نظر دارد جمینای را جایگزین دستیار هوشمند فعلی خود کند؛ به همین منظور روی ارائه ویژگی‌های جدید برای این چت‌بات کار می‌کند.

طبق گزارش اخیر، گوگل ظاهراً قرار است با هوش مصنوعی جمینای قابلیت‌های گوگل هوم را ارتقا بدهد. هوش مصنوعی جمینای برای تجزیه‌وتحلیل فیلم‌های دوربین خانه شما استفاده می‌شود و به‌مرور از درک مجموعه‌ای محدود از چیزهای خاص، مانند حرکت سوژه‌ها، افراد و موارد دیگر، به درکی گسترده‌تر از محیط می‌رسد.

از طرفی، برخی ویژگی‌های جمینای برای ارائه داده‌های مناسب و به‌روز، به ارتباط با سایر پلتفرم‌ها نیازمند است؛ ازاین‌رو گوگل تلاش کرده با استفاده از افزونه‌ها، سرویس‌های بیشتری در اختیار کاربران بگذارد.

افزون بر این موارد، گوگل ظاهراً به‌زودی صداهای جدیدی به جمینای اضافه خواهد کرد. درحال‌حاضر این چت‌بات فقط از صدایی مردانه پشتیبانی می‌کند اما به‌ نظر می‌رسد گوگل در تدارک ارائه صداهایی جدید برای این برنامه است.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋