سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

One UI 7.0 احتمالاً با تغییرات و پیشرفت‌های زیادی از راه می‌رسد

One UI 7.0 احتمالاً با تغییرات و پیشرفت‌های زیادی از راه می‌رسد

یکی از تغییرات آن ظاهراً به طراحی آیکون‌ها مربوط می‌شود و دیگری معرفی یک صفحه کشویی عمودی برای نمایش اپلیکیشن‌ها است.

سامسونگ در طول سه سال گذشته تغییر زیادی برای رابط کاربری One UI ایجاد نکرده است. در واقع، طرح Quick Panel تنها تغییر قابل‌توجهی بود که سال گذشته با One UI 6.0 در دسترس قرار گرفت. اکنون در گزارش جدیدی گفته شده که رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 با پیشرفت‌های زیادی در طراحی خود همراه است.

براساس گزارش جدید Ice Universe در ایکس که از منابع معتبر صنعت فناوری است، سامسونگ با One U‌I 7.0 یک رابط کاربری کاملاً جدید معرفی خواهد کرد. همچنین از این به‌روزرسانی که یکی از تغییرات آن ظاهراً به طراحی آیکون‌ها مربوط می‌شود، به‌عنوان تغییریافته‌ترین نسخه از One UI در تاریخ یاد شده است.

One UI 7.0 احتمالاً با تغییرات و پیشرفت‌های زیادی از راه می‌رسد

سامسونگ معمولاً طراحی آیکون‌ها در رابط کا‌ربری خود را هر پنج‌سال یک‌‌بار انجام می‌دهد که بااین‌وجود می‌توان گفت One U‌I 7.0 یک طراحی مجدد قابل‌توجه خواهد بود و شنیده این موضوع می‌تواند کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ را خوشحال کند.

سایر تغییرات احتمالی رابط کاربری One UI 7

هرچند هنوز دقیقاً مشخص نیست چه تغییراتی در نسخه بعدی رابط‌ ‌کاربری سامسونگ وجود خواهند داشت، در برخی گزارش‌های قبلی گفته شده بود که غول مستقر در کره جنوبی ممکن است از یک صفحه کشویی عمودی برای نمایش اپلیکیشن‌ها در One U‌I 7.0 استفاده کند.

برنامه بتا رابط کاربری One UI 7.0 برای سری گلکسی اس 24 سامسونگ احتمالاً طی دو ماه آینده آغاز خواهد شد. سپس طی هفته‌های بعدی ممکن است گوشی‌های دیگری مانند سری گلکسی اس 23 نیز به آن دسترسی پیدا کنند. تا قبل از معرفی رسمی One UI 7.0 در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ برای سال 2024 که 3 اکتبر 2024 (12 مهر) برگزار می‌شود، می‌توان انتظار داشت که چند نسخه بتا دیگر نیز منتشر می‌شود.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋