سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

ویژگی متفاوت Galaxy Watch 7: تشخیص سن بیولوژیکی افراد با سنسور BioActive

ویژگی متفاوت گلکسی واچ 7: تشخیص سن بیولوژیکی افراد با سنسور BioActive

این سنسور ردیابی سلامت دقیق‌تری را نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد.

سامسونگ فردا از گلکسی واچ 7 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود این محصول ویژگی‌های سلامتی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. حالا طبق گزارشی تازه، گلکسی واچ ۷ با نسخه جدید سنسور BioActive احتمالاً می‌تواند سن بیولوژیکی کاربر را تعیین کند.

به گزارش فون‌آرنا، با گلکسی واچ 7، سامسونگ قرار است نسخه جدید سنسور BioActive را معرفی کند. این شرکت مدعی است که این حسگر ویژگی‌های سلامتی پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه‌ای را ارائه می‌کند و قابلیت‌هایی دارد که قبلاً در دستگاه‌های پوشیدنی دیده نشده بود. علاوه‌براین، اندازه‌گیری سلامت دقیق‌تری را نسبت به گلکسی واچ 6 ارائه می‌کند.

مهندسان سامسونگ روی سه ارتقای کلیدی برای سنسور BioActive جدید تمرکز کردند:

  • افزایش عملکرد فتودیودهای دریافت‌کننده نور
  • ترکیب رنگ‌های اضافی دیودهای ساطع‌کننده نور (LED)
  • چیدمان بهینه این اجزا در سراسر سنسور

اساساً سامسونگ عملکرد هر فتودیود را بیش از دو برابر کرده و تعداد مورد نیاز را بدون از دست دادن ظرفیت و عملکرد، از هشت به چهار کاهش داده است. این طراحی مجدد فضای اضافی را آزاد کرده و به انواع بیشتری از LEDها اجازه داده که همه به‌طور بهینه در سراسر سنسور قرار بگیرند.

گلکسی واچ 7

سنسور اصلاح‌شده اکنون دارای LED‌های آبی، زرد، بنفش و فرابنفش است، به‌علاوه LED‌های سبز، قرمز و مادون قرمز بیشتر از قبل شده‌اند. سامسونگ دراین‌باره می‌گوید:

«سامسونگ با ادغام و چیدمان این LEDها، فتودیودها و فتودیودهای ویژه، نوآوری را یک قدم جلوتر می‌برد و اکنون می‌تواند جنبه‌های ناشناخته نظارت بر سلامت را در پوشیدنی‌ها دنبال کند.»

حسگر بیو اکتیو جدید گلکسی واچ 7 چه معیارهایی را اندازه‌گیری می‌کند؟

حسگر جدید این غول فناوری که قرار است در گلکسی واچ 7 معرفی شود، با هدف ارائه اندازه‌گیری‌های دقیق‌تر برای معیارهای سلامت مانند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطوح استرس در این گجت پوشیدنی به‌کار می‌رود.

سامسونگ مدعی است که سری گلکسی واچ 7 در مقایسه با نسل قبلی خود 30 درصد دقیق‌تر ضربان قلب را در حین تمرین‌های شدید اندازه‌گیری می‌کند. علاوه‌براین، سامسونگ قصد دارد با ادغام طیف گسترده‌تری از رنگ‌های LED و فوتودیودهای به‌روزشده، فهرست محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) را معرفی کند.

این شاخص برای ارزیابی سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی طراحی شده است. به‌عبارت ساده، این فناوری به شما یک نگاه اجمالی از سن بیولوژیکی‌تان می‌دهد و به تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد سلامتی شما کمک می‌کند. سامسونگ در مراسم آنپکد 2024 که در تاریخ 20 تیر 1403 برگزار می‌شود، از گلکسی واچ 7 رونمایی خواهد کرد.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋