سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

بلومبرگ: فروش جهانی اپل ویژن پرو پس از WWDC 2024 آغاز خواهد شد

بلومبرگ: فروش جهانی اپل ویژن پرو پس از WWDC 2024 آغاز می‌شود

به‌گزارش بلومبرگ ظاهراً اپل به‌زودی هدست ویژن پرو را در خارج از ایالات‌متحده عرضه خواهد کرد.

به‌گزارش بلومبرگ ظاهراً اپل درحال آماده‌شدن برای فروش هدست ویژن پرو خود در خارج از ایالات‌متحده است. اپل صدها کارمند خود را از فروشگاه‌های بین‌المللی به کالیفرنیا فرستاده تا آموزش‌های لازم را در مورد نحوه کارکردن با هدست 3500 دلاری دریافت کنند.

طبق این گزارش، اپل قصد دارد ویژن پرو را پس از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) که قرار است از 21 تا 25 خردادماه برگزار شود، در بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

بلومبرگ: فروش جهانی اپل ویژن پرو پس از WWDC 2024 آغاز می‌شود

هدست ویژن پرو اپل به‌زودی در خارج از آمریکا نیز به‌فروش می‌رسد

کارمندانی از آلمان، فرانسه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و چین در یک برنامه آموزشی چهار روزه شرکت می‌کنند تا بتواند هدست ویژن پرو را در بازارهای بین‌المللی بفروشند. اپل هنوز نسبت به گزارش منتشرشده از سوی بلومبرگ واکنش نشان نداده است.

هدست ویژن پرو در ژوئن سال گذشته میلادی رونمایی شد و از 2 فوریه در ایالات‌متحده عرضه شد. عرضه این هدست در بازارهای بین‌المللی می‌تواند به اپل کمک کند تا فروش بالاتری را برای این دستگاه رقم بزند. حال باید دید در این مسیر اپل چگونه ظاهر خواهد شد.

به‌گفته تحلیلگران، پس از اشتیاق اولیه برای خرید هدست 3500‌ دلاری، تقاضای خرید کاهش یافته است. در ماه مارس، «تیم کوک»، مدیرعامل اپل در CCTV فاینانس دولتی چین اعلام کرد که ویژن پرو اپل در سال جاری میلادی وارد بازار چین خواهد شد و این شرکت به افزایش سرمایه‌گذاری تحقیق‌وتوسعه در این کشور ادامه خواهد داد.

حال باید دید اپل در عمل چه برنامه‌هایی را برای عرضه هدست ویژن پرو دنبال می‌کند و در این مسیر با چه مشکلات و مسائلی روبه‌رو خواهد شد. به‌نظر شما کدام کشورها بیشترین تمایل را به خرید این هدست گران‌قیمت از خود نشان می‌دهند؟

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋