سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

خداحافظی با سری P Huawei؛ غول چینی برند جدید Pura را معرفی کرد

خداحافظی با سری هواوی P؛ غول چینی برند جدید Pura را معرفی کرد

سری هواوی Pura 70 ظاهراً به‌زودی معرفی و عرضه می‌شوند.

سری P هواوی پس از یک سفر 12 ساله با کاربران خداحافظی کرد و مدل P60 آخرین نسخه آن بود. اکنون، عصر جدیدی با معرفی سری Huawei Pura آغاز می‌شود که به معنای خلوص و زیبایی است.

به گزارش گیزموچاینا، انتقال به Pura نقطه عطف مهمی برای هواوی است؛ این خط تولید جدید نشان‌دهنده تعهد این برند به حفظ ظرافت و نوآوری همیشگی است. کاربران فضای مجازی در مورد تلفظ Pura نظرات مختلفی دارند، اما ترجمه آن ساده است: زیبا.

سری هواوی Pura احتمالاً جایگاه خوبی برای برند هواوی ایجاد می‌کند و الهام‌بخش کاربران می‌شود تا با قاطعیت به دنبال علایق خود در زمینه انتخاب گوشی باشند. با تمرکز بر طراحی زیبایی‌شناختی، قابلیت‌های تصویربرداری بی‌نظیر و استایل بااصالت، سری Pura تعریف مجددی از زیبایی و نوآوری را در گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

خداحافظی با سری هواوی P؛ غول چینی برند جدید Pura را معرفی کرد

احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک، هواوی گوشی‌های این سری را با انتشار تیزرهای ویدیویی و تصویری، معرفی کند.

گوشی‌های سری Pura هواوی

طبق یک پست منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو توسط Digital Chat Station، مجموعه Pura شامل چندین دستگاه مانند Pura 70 Pro ،Pura 70 Pro Plus ،Pura 70 Ultra خواهد بود. نسخه Ultra جانشین نسخه Art خواهد شد و احتمالاً همان پیکربندی مدل Pro Plus را خواهد داشت. بااین‌حال، طراحی بهتری خواهد داشت. Pro و Pro Plus عمدتاً در بخش‌هایی مانند عمر باتری و عکاسی عملکرد بهتری دارند.

هواوی سری Pura

گفته می‌شود پیش‌سفارش محدود برخی از این دستگاه‌ها هم‌اکنون در چین آغاز شده و به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهد تا مدل‌های دلخواه خود را بدون دردسر رزرو کنند. باید منتظر ماند و دید که گوشی‌های این سری چه عملکردی دارند و توان رقابت با گوشی‌های برندهای دیگر را خواهند داشت یا خیر.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋