سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

نتینگ اعلام کرد: هدفون های «Ear» و «Ear a» اواخر فروردین ماه معرفی می شوند

ناتینگ اعلام کرد: ایرباد «Ear» و «Ear a» انتهای فروردین معرفی می‌شوند

دو ایرباد جدید ناتینگ تا چند هفته آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

ناتینگ در انتهای ماه جاری، یعنی فروردین‌ماه، رسماً از دو ایرباد جدید رونمایی خواهد کرد. این دو ایرباد با نام‌های Ear و Ear a وارد بازار می‌شوند.

این شرکت در شبکه اجتماعی X با انتشار پستی اعلام کرد که 18 آوریل (30 فروردین‌ماه 1403) از هندزفری‌های Ear و Ear a پرده‌برداری خواهد کرد. درواقع Ear جانشین Ear 2 خواهد بود که در ماه مارس 2023 به بازار عرضه شد. این پست اضافه می‌کند که دستگاه‌های آینده «آخرین و جدیدترین محصولات در حوزه شنیداری ناتینگ» و «منعکس‌کننده سه سال طراحی و نوآوری هستند.»

ناتینگ درزمینه نام‌گذاری محصولات خود از عددهای ساده استفاده می‌کند و به‌نظر می‌رسید که در این محصولات نیز همین روش را ادامه دهد؛ اما احتمالاً این دو دستگاه نام‌های عددی نخواهند داشت. همچنین این شرکت قصد دارد در دستگاه‌های جدید «تجربه منحصربه‌فردی» را ارائه دهد.

این شرکت مجدداً تأکید کرد که به ساخت دستگاه‌های ممتاز برای مصرف‌کنندگانی که تجربه کاربری را بر قیمت اولویت می‌دهند، ادامه خواهد داد.

ناتینگ

استراتژی ناتینگ با عرضه Ear و Ear a

انتظار می‌رفت که بعد از Ear 2، ایرباد جدید ناتینگ با نام Ear 3 عرضه شود. اما ناتینگ تصمیم گرفت که برای ایرباد بعدی خود، تنها نام Ear را انتخاب کند. البته ناتینگ یک ایرباد دیگر نیز با نام Ear a روانه بازار خواهد کرد. ایرباد Ear a درواقع محصولی نسبتاً ارزان‌قیمت خواهد بود که با طراحی زیبا و برخی تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، عرضه خواهد شد. قبلاً نیز ناتینگ با عرضه فون 2a، ثابت کرده بود که می‌تواند محصولات قدرتمند و درعین‌حال ارزان‌قیمت به بازار عرضه کند.

فعلاً اطلاعات دقیقی درباره این دو ایرباد در دسترس نیست و احتمالاً چند روز دیگر برای اطلاعات تکمیلی باید منتظر بمانیم.

آخرین ایرباد ناتینگ، یعنی Ear 2، دارای صدای شفاف و قابلیت‌های ANC است. این دستگاه همچنین یک کیس شارژ کوچک برای حمل آسان دارد. از نظر سخت‌افزاری نیز یک درایور سفارشی 11.6 میلی‌متری برای پخش صدای غنی استفاده شده است.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋