سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاتل موبایل: عرضه سراسری فناوری 5G به مشترکان آغاز شده است

شاتل موبایل: عرضه سراسری فناوری 5G به مشترکین آغاز شد

شاتل‌ موبایل از عرضه رسمی خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) روی سیم‌کارت‌های هوشمند خود خبر داد.

شاتل موبایل از راه‌اندازی رسمی و سراسری فناوری 5G در کل ایران برای دارندگان سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل خبر داد.

شاتل موبایل اعلام کرد که از تابستان گذشته، به‌صورت آزمایشی دسترسی به خدمات مبتنی بر فناوری 5G را در دسترس مشترکین و متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده و اکنون این فناوری به‌صورت رسمی و سراسری در کل ایران برای دارندگان سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل فعال است.

فناوری خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) به‌عنوان آخرین فناوری تجاری‌سازی‌شده شبکه‌های تلفن همراه دنیا، قادر است سرعت دانلود و آپلود داده را به‌طور چشمگیری افزایش دهد و تجربه استفاده از اینترنت را بهبود بخشد. همچنین این فناوری تأخیر کمتری در انتقال داده‌ها دارد که این امر برای بازی‌های آنلاین، ویدیوهای پخش زنده و ارتباطات بسیار حیاتی است. به‌طور کلی، خدمات نسل پنجم تلفن همراه با ویژگی‌های پیشرفته ارتباطی، عملکرد بهتر، تجربه کاربری بهتر و امکانات فراگیرتر، به‌عنوان یک قابلیت ارتباطی پیشرفته و کارآمد در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

بنابر اعلام این اپراتور، دسترسی به شبکه 5G برای مشترکین شبکه تلفن همراه شاتل موبایل نیازی به تعویض سیم‌کارت ندارد و با هر گوشی یا مودمی که امکان ارائه خدمات نسل پنجم در ایران را داشته باشد، قابل استفاده خواهد بود.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋