سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

مدیرعامل نوبیتکس: تحریم ها ساده ترین کارها را برای صرافی های ایرانی پیچیده کرده است

مدیر عامل نوبیتکس: تحریم‌ها ساده‌ترین کارها را برای صرافی‌های ایرانی پیچیده کرده‌اند

او همچنین در این نشست از فضای سیاستگذاری حوزه رمزارزها انتقاد کرد.

مدیرعامل نوبیتکس در نشست خبری شش‌سالگی این مجموعه اعلام کرد که تحریم‌ها باعث ایجاد تفاوت عملکرد نوبیتکس با سایر اکسچنچ‌ها در دنیا شده است. او همچنین گفت که تحریم‌ها مسیر انجام کارها را پیچیده و دشوار می‌کنند.

نشست خبری و رونمایی از گزارش سال نوبیتکس به مناسبت ششمین سال تاسیس این مجموعه با حضور «امیرحسین راد»، مدیرعامل این مجموعه، «وحید شامخی»، معاون تحقیق و توسعه، «حدیث خسروی»، مدیر روابط عمومی و «مهدی سیلاوی»، مدیر محصول این مجموعه برگزار شد.

نوبیتکس به مناسبت شش سالگی این مجموعه گزارش عملکرد خود در سال ۲۰۲۳ را  با ارائه آماری از تعداد کاربران این پلتفرم، میزان بازدیدها و حجم معاملات رمزارزی منتشر کرد.

امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس در این نشست در پاسخ به دیجیاتو پیرامون چالش‌هایی که تحریم‌ها برایشان ایجاد کرده است، توضیح داد: «تحریم‌ها از جنبه‌های مختلف در کار ما تاثیر گذاشته‌اند. مورد اول این است که تحریم‌ها باعث شدند ما نتوانیم از سرویس‌هایی که به رشد و توسعه ما سرعت می‌بخشند، استفاده کنیم. مورد دیگر محدودیت‌هایی است که در مسیر گسترش کسب‌وکارمان به خارج از مرزها و سرویس‌دهی به کاربران خارجی برایمان پیش می‌آید.»

او ادامه داد: «تاثیر مهم دیگر، تگ خوردن آدرس کاربران ایرانی است. این موضوع باعث می‌شود که ما مجبور شویم با روشی متفاوت از سایر اکسچنج‌های دنیا عمل کنیم و برای انجام کارهای ساده، روش‌های پیچیده را پیش بگیریم.»

مدیرعامل نوبیتکس در ادامه این نشست نیز از فضای سیاست‌گذاری حوزه رمزارزها انتقاد کرد و گفت که اگر فضای سیاست‌گذاری کشور وضعیت مناسب‌تری داشت، امروزه نسبت به سایر رقبا وضعیت بهتری داشتیم.

وحید شامخی، معاون تحقیق و توسعه نوبیتکس در این نشست به ارائه آماری از گزارش نوبیتکس پرداخت. او اشاره کرد که طی ده سالی که رمزارزها وارد بازار جهانی شده‌اند، توانسته‌اند ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون نفر کاربر جذب کنند. شامخی همچنین درباره میزان فراگیری رمزارزها و افزایش چشمگیر تعداد کاربران در نوبیتکس آماری ارائه داد. این مجموعه در حال حاضر بیش از ۵.۷ میلیون کاربر فعال دارد.

حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی نوبیتکس نیز در ادامه این نشست درباره اقدامات این مجموعه در حوزه آموزش معاملات رمزارزی توضیح داد: «ما از طریق رسانه‌های نوبیتکس به طور مستمر درحال ارائه محتوای آموزشی در حوزه مبادلات رمزارزی هستیم. ضمن اینکه ما همواره سعی داریم هیچگونه تبلیغ غیر واقعی به مخاطبان ارائه ندهیم تا بتوانیم امنیت کاربران را تامین کنیم.»

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋