به گفته مدیرعامل الماس رایان ایرانیان، همکاری با دیلینک تعهدات این شرکت در ایران را افزایش میدهد.
همکاری الماس رایان ایرانیان با دیلینک برای ارائه گارانتی محصولات این شرکت آغاز شد. به گفته مدیرعامل الماس رایان ایرانیان، هدف از همکاری بین دیلینک و این مجموعه این است که محصولات دیلینک با قیمت مناسب و خدمات بینقص به دست مردم برسد.
نشست خبری معرفی محصولات دیلینک با گارانتی الماس رایان ایرانیان با حضور «محمد غرویان»، مدیرعامل این شرکت و «هریسون آلبرت»، مدیر منطقهای دیلینک، برگزار شد. دیلینک یک شرکت تجهیزات مخابراتی و شبکه تایوانی است که ۱۲۷ نماینده فروش در ۶۴ کشور دارد. همچنین با ۱۰ مرکز پخش جهانی، حدود ۱۰۰ کشور را پوشش میدهد.
غرویان در ابتدای نشست با اشاره به اینکه نزدیک به سه دهه از فعالیت الماس رایان ایرانیان میگذرد، درباره همکاری با دیلینک گفت: «شرکت ما با رسالت واردات کالاهای اوریجینال (اصل) وارد بازار شده است. ما امروز یکی از تأمینکنندههای اصلی در حوزه بازار آیتی هستیم. در راستای توسعه برند نیز همکاری خود با برند دیلینک را آغاز کردیم و هدف ما این است که بتوانیم [محصولات] این برند شناختهشده را با قیمت مناسب و خدمات درست ارائه دهیم.»
مدیر فروش منطقهای دیلینک نیز در این رویداد با اشاره به اینکه ارتباط با بازار ایران از سال ۱۹۹۹ آغاز شده است، اشاره کرد که بازار ایران همواره برای آنها جذابیت داشته است و امیدوارند که به یکی از برندهای اصلی منطقه تبدیل شوند.
او همچنین گفت که دفتر مرکزی دیلینک در تایوان بوده و دفاتر مربوط به بخش تحقیق و توسعه در روسیه، چین، هند و تایوان قرار دارند.
به گفته مدیر فروش منطقهای دیلینک، این شرکت تنها مجموعهای است که در ۴۰ سال اخیر مورد نفوذ هکرها قرار نگرفته. همچنین تمام اینترفیسها و نرمافزارها تست شده است و از امنیت بالایی برخوردار هستند. او همچنین اشاره کرد که فقط بحث امنیت نیست، بلکه محصولات و فناوریهای جدیدی هم وجود دارند.
هریسون در ادامه درباره محصولات و شیوه کار دیلینک توضیحاتی ارائه داد. او اشاره کرد که این شرکت توانسته است به یکی از مهمترین تأمینکنندههای تجهیزات ارتباط 4G و 5G (هم خانگی، هم صنعتی و تجاری) در منطقه تبدیل شود. همچنین تبدیلشدن به برند پیشگام در حوزه کابلکشی ساختیافته و مدیریت کابلها از دیگر دستاوردهای دیلینک به شمار میرود.
او همچنین گفت یکی از اهداف دیلینک این است که با کمترین هزینه و البته همراه با فناوری هوش مصنوعی، ارتباط اینترنتی را به خانهها بیاورد. به گفته مدیر فروش منطقهای دیلینک، تداخلی بین همکارانی که دیلینک را در ایران گارانتی میکنند، وجود ندارد.
مدیرعامل الماس رایان ایرانیان در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا بین محصولات دیلینک ریبرند شده در ایران و محصولات دیلینک با برند اصلی تداخلی وجود ندارد، گفت: «واردات مودم در ایران کاملاً قدغن است. تنها راه ورود دیلینک به این بازار هم این بود که مودمهایش را با نام دیگری بفروشد. در غیر این صورت هر برندی دوست دارد محصولاتش را با نام خودش بفروشد.»
غرویان نیز در ادامه این نشست درباره لیون توضیح داد: «لیون یکی از زیرگروههای الماس رایان ایرانیان است. ما از حدود یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر استارت مجددی را با سیاستهای جدید برای ارائه خدمات و کالا خواهیم زد. یکی از این سیاستها اضافهکردن محصولات اختصاصی برای سایت لیون است.»
به گفته غرویان، درحالحاضر ایزی، آونگ و الماس رایان ایرانیان واردکنندههای محصولات دیلینک به ایران هستند. او همچنین درباره سیاستهایی که درحالحاضر برای واردات مودم وجود دارد، توضیح داد: «این سیاستها خیلی سختگیرانه است. خیلی از شرکتها محصولات را از دیلینک میگیرند و با اسمهای متفاوتی در بازار میفروشند. قصد ما این است که کالاها را بهصورت CKD بیاوریم و تحت برند دیلینک در ایران تولید کنیم. ما خودمان هم نمیدانیم دلیل این محدودیتها چیست.»
به گفته غرویان، با توجه به سیاستهای ارزی و قوانین متغیر، همه مجموعهها درزمینه واردات با مشکلات مواجه هستند.
مدیرعامل الماس رایان ایرانیان با اشاره به اینکه این همکاری تعهد دیلینک را بیشتر میکند، گفت: «شاید یکسری از همکاران ما نتوانستهاند این تعهدات را بهصورت کامل به مردم ارائه دهند. تلاش ما این است که بتوانیم سبد کاملی از محصولات دیلینک را در ایران عرضه کنیم.»
او باور دارد که درحالحاضر تنها راهحل مقابله با مودمهای قاچاق با توجه به قوانین دولت، تولید است. غرویان همچنین اشاره کرد که مودم دیلینک الان در بازار وجود دارد؛ اگرچه ممکن است به نام خود دیلینک نباشد و با نام برند دیگری خریدوفروش شود. او اعلام کرد که اگر ما بتوانیم این کمپانی را قانع کنیم که به ما بخش تولید دهد، میتوانیم دیلینک را با نام خودش به فروش برسانیم.
مدیرعامل الماس رایان ایرانیان از آمادگی کامل این مجموعه برای این اقدام خبر داد و گفت: «سعی داریم این کالا را با قیمت مناسبتری در ایران به فروش برسانیم. ضمن اینکه دیلینک بحث تحریمها را هم دارد و این موضوع باید حل شود؛ چون ما قصد نداریم اسم برند را تغییر دهیم. در گذشته همه مردم مودم را با نام به دیلینک میشناختند.»
غرویان همچنین توضیح داد که محصولات دیلینک ۳ تا ۵ سال گارانتی میشوند. به گفته او، یکی از مشکلات اصلی این بازار این است که هیچوقت نمیتواند بفهمد که حجم بازارش چقدر است؛ چرا که منبع مشخصی وجود ندارد.
پاسخ ها