سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شرایط فروش جک J4 توسط کرمان موتور + جدول زمانی شهریور 1402 اعلام شد

شرایط فروش جک J4 از سوی کرمان موتور اعلام شد + جدول شهریورماه 1402

شرایط فروش جک J4 از سوی کرمان موتور در شهریورماه 1402 اعلام شد. این شرایط شامل سه بخش نقد، اقساط و پیش‌فروش می‌شود.

کرمان موتور برای شهریورماه 1402، شرایط فروش جک J4 را در قالب نقد، اقساط و پیش‌فروش اعلام کرد. مشتریان قادرند با سطوح مختلف بودجه نسبت به خرید این سدان اقتصادی اقدام کنند. جک J4 درحال‌حاضر یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار ایران به محسوب می‌شود.

شرایط فروش جک J4 به روش نقد و اقساط

در شرایط فروش نقدی جک J4، این خودرو با قیمت قطعی 765 میلیون و 890 هزار تومان قابل خریداری است. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را به روش اقساطی نیز خریداری کنند. به‌عنوان روش اقساطی، جک J4 با ارائه پیش‌پرداخت 300 یا 500 میلیون تومانی قابل خریداری است. با ارائه پیش‌پرداخت 300 میلیون تومانی، مابقی قیمت خودرو در قالب اقساط 18 یا 30 ماهه از مشتری دریافت می‌شود.

درصورتی‌که برای خرید اقساطی جک J4 پیش‌پرداخت 500 میلیون تومانی ارائه دهید، مدت‌زمان اقساط شما بیشتر خواهد شد. در این حالت بین 24 الی 36 ماه برای ارائه مابقی قیمت خودرو زمان دارید. به عبارت دیگر، با پرداخت وجه بیشتر در زمان خرید خودرو، زمان بیشتری برای بازپرداخت مابقی نرخ جک J4 در اختیار خواهید داشت.

شرایط فروش نقد و اقساط جک J4

موعد تحویل خودرو در شرایط فروش نقدی و اقساطی 45 روز کاری عنوان شده است. این خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی برای مشتریان قابل انتخاب خواهد بود. درصورتی‌که خودرو را به‌صورت نقدی خریداری کنید، سند خودرو آزاد خواهد بود، در غیر این صورت سند خودرو تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. این شرایط فاقد سود مشارکت و سود انصراف است. تنها درصورت تأخیر در تحویل خودرو، سه درصد جریمه ماهانه شامل حال مشتریان خواهد شد.

شرایط پیش‌فروش

بخش دیگری از شرایط فروش جک J4 در قالب پیش‌فروش برگزار می‌شود. در این بخش، مشتریان می‌توانند جک J4 را با پرداخت دومرحله‌ای، سه‌مرحله‌ای یا چهارمرحله‌ای خریداری کنند. قیمت خودرو در بخش پیش‌فروش نامشخص است و در زمان تحویل خودرو به مشتری، بهای نهایی خودرو مشخص خواهد شد.

در روش پیش‌خرید دومرحله‌ای جک J4، مبلغ پیش‌پرداخت موردنیاز برای این خودرو 250 میلیون تومان است. برای روش پیش‌خرید سه‌مرحله‌ای، مبلغ 150 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت مرحله اول و دوم با فاصله زمانی یک‌ماهه از مشتری دریافت می‌شود. درنهایت پیش‌خرید سه‌مرحله‌ای جک J4، به سه پیش‌پرداخت 100 میلیون تومانی با فواصل زمانی یک‌ماهه و دوماهه نیاز دارد. مابقی قیمت خودرو نیز در زمان تحویل از مشتری اخذ خواهد شد.

شرایط پیش فروش جک J4

سود مشارکت در شرایط پیش‌فروش جک J4 بین 25 الی 23 درصد متغیر بوده و همچنین سود انصراف 20 درصدی نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودروها در بخش پیش‌فروش، دی‌ماه 1402 اعلام شده است. سند خودروها در این قسمت به‌صورت آزاد خواهد بود.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋